Forfatter Emne: hallo guys  (Læst 8357 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gixxer Heino

• Plastikrocker
hallo guys
« Dato: December 12, 2004, 01:43:04 am »
er der nogen af jer der ligger inden med et blad fra bike hvor sv1000 blivre testet fra 03 har også hørt at den bliver sammenlignet med en ducati i 04 hvis i ligger inde med disse blade og i er trætte at glo i dem [i har jo maskine] så giv det til en i kender mig måske ja god ide ik :lol:
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Olfert

• Sandt SVin
hallo guys
« Svar #1 Dato: December 12, 2004, 11:34:37 am »
Æv, jeg kan ikke finde mit Touring Nyt hvor de tester og sammenligner SV650 og SV1000.
Det var ellers en udemærket minitest og en rigtig god guide til ham/hende der står og skal vælge mellem 650'eren og 1000'eren.
Lige en test for dig Heino, men desvære er bladet væk :(

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
hallo guys
« Svar #2 Dato: December 12, 2004, 12:06:18 pm »
Tja er det ikke denne her du efterlyser??? :shock:

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=295
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
hallo guys
« Svar #3 Dato: December 12, 2004, 01:00:28 pm »
Jeg tror måske det er denne her, den inkluderer i hvert fald en Duc og en SV1000 http://www.sv650.org/reviews/PB_mag_sv1000s/PB%20review.htm

Generelt mere læsestof her http://www.sv650.org/sv650_articles.htm
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Gixxer Heino

• Plastikrocker
tak
« Svar #4 Dato: December 12, 2004, 10:39:15 pm »
se det var fedt med lidt viden udenfra, det lyder som det er en hammer maskine(det har i jo hele tiden sagt) men det er fedt at høre det fra folk som har prøvet en masse og den vandt også over ducatien det er bare fedt så kan jeg drille min ven,han har en ducati og driller mig med at det er en riskoger som jeg køber   :wink: fuck det jeg elsker ris og indbagt rejer :shock: nu skal   jeg så lige bestå min teori på onsdag nå ja også lige køreprøven,wish me luck 8)
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
hallo guys
« Svar #5 Dato: December 13, 2004, 10:09:09 am »
Jamen held og lykke med begge. :lol:

Man bliver altså lidt nervøs på din kones vegne, når man læser at du skal til at dyste med en på ducati. Ikke fordi man automatisk får en bedre/federe kørsel bare fordi man har en ducati, men rent mentalt tror man at man er uovervindelig, og det samme gælder sv1000s´eren. Men de er absolut ikke uovervindelige, og kan til hver en tid tage magten fra en, og forskellen på rutineret og nybegynder er bare at den rutinerede kan mærke de forvarsler den giver og reagere på det. Jeg har lært mange forvarsler på min gamle mc "sv650s" og har været ved at ryge af h.... til både ved at blokere baghjulet ind i svinget ved nedgearing og slået med røven på vej ud af svinget pga for meget gas. Jeg slap med skræken og erfaringen rigere, men jeg var ikke sluppet fra de 2 nævnte oplevelser hvis jeg var startet på 1000ccm.
Så Heino TÆNK DIG RIGTIGT GODT OM NÅR DU SKAL KØRE PÅ SV1000S SOM NYBEGYNDER.

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
hallo guys
« Svar #6 Dato: December 13, 2004, 11:37:39 am »
Spørgsmålet er vel også om man overhovedet kan udnytte en 1000'er som nybegynder. Eller endda en 650'er... Jeg ved i hvert fald med mig selv at jeg ikke engang er tæt på.

Det er vist også de færreste af os på fællesturene der ikke har kyllingestriber på bagdækket :)

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
hallo guys
« Svar #7 Dato: December 13, 2004, 01:32:21 pm »
Citat fra: surfsmurf
Spørgsmålet er vel også om man overhovedet kan udnytte en 1000'er som nybegynder. Eller endda en 650'er... Jeg ved i hvert fald med mig selv at jeg ikke engang er tæt på.

Det er vist også de færreste af os på fællesturene der ikke har kyllingestriber på bagdækket :)

Jeg har mit liv alt for kært til at slide "kyllingestriberne" af mine dæk på offentlig vej..

Er en af de store farer ikke, at sådan en 1000'er motorbremser noget voldsommere end 650'eren? Jeg synes i hvert fald min 650'er motorbremser mere end en R4'er.. (Min brors 600 Fazer som sammenligning)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

A.P.

• Roadracer
hallo guys
« Svar #8 Dato: December 13, 2004, 01:34:46 pm »
Danske bike har lavet en sammenlings test af SV 1000 S og Ducati SS 1000 DS i bike munner 2 i 2004. og i det nummet er liger er kommet på gade Bike nummer 1 i 2005 er der et udrag af testen. samt et udrag af en test mellem SV 650 S og Ducati Monster 620 i.e. som var i bike nummer 3 i 2004. håber det kan bruges.
Anders

Blå er er rigtig SV fave

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
hallo guys
« Svar #9 Dato: December 13, 2004, 02:47:26 pm »
Citat fra: Ole Hansen
Citat fra: surfsmurf

Jeg har mit liv alt for kært til at slide "kyllingestriberne" af mine dæk på offentlig vej..

Er en af de store farer ikke, at sådan en 1000'er motorbremser noget voldsommere end 650'eren? Jeg synes i hvert fald min 650'er motorbremser mere end en R4'er.. (Min brors 600 Fazer som sammenligning)

Arrrhhh Kyllingestriperne kan man godt slide væk på offentlig vej, :twisted:  men det skal gøres steder man ved der er iorden og med godt overblik, men at krølle dem det hører til på banen, hvor der ikke sker noget hvis man skøjter af. :wink:
Bare spørg Tim.  :mrgreen:

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
hallo guys
« Svar #10 Dato: December 13, 2004, 05:21:38 pm »
Er du mest interesseret i den nøgne eller s modellen?

Jeg ligger inde med tests af begge dele, dog ikke mod en Ducati,men hvad med en test mod Benelli TNT ***, MV Agusta Brutale ***og Triumph Speed Triple****? Ja, stjernerne er resultatet... SV 1000 fik***.

Engelsk BIKE: "Suzuki SV650S, is this the planet's finest all-round middleweight?". Testet mod Hornet 600, Kawa ZR-7 og Yam Fazer (før opdateringen). Resultatet en 2. plads efter Hornet og Fazer på en delt 1. plads. SV650S fik **** ud af fem mulige.

Send mig din adresse så misbruger jeg jobbets kopimaskine og sender lidt til dig.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
hallo guys
« Svar #11 Dato: December 13, 2004, 11:07:45 pm »
Citat fra: Jannik Udby

Arrrhhh Kyllingestriperne kan man godt slide væk på offentlig vej, :twisted:  men det skal gøres steder man ved der er iorden og med godt overblik, men at krølle dem det hører til på banen, hvor der ikke sker noget hvis man skøjter af. :wink:
Bare spørg Tim.  :mrgreen:

Tak Jannik .....  er glad for opmærksomheden  :wink:
..  men jeg vil give dig ret alligevel.. siderne KAN slides til kanten, men jeg vil vove den påstand at man skal være godt syg i potten, træt af livet eller bare mere end alm dygtig, hvis siderne på dækket skal krylles..

og ellers en kort kommentar til denne tråd, som jeg ikke rigtig har læst helt igennem....  KØB NU FOR HELVEDE BARE DEN KVÆRN !!  ...OG SAMMENLIGN BAGEFTER !!!       8)
Du HAR jo sat dig for at købe en 1000'er   .... af sti afsted, sømand !
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
hallo guys
« Svar #12 Dato: Januar 11, 2005, 10:08:27 pm »
Jeg faldt lige over denne her prøvekørsel af SV1000s:
http://www.motorbyte.com/mmm/pages/2003/60/review60.htm

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
hallo guys
« Svar #13 Dato: Januar 12, 2005, 01:58:17 pm »
Der er også kommet fire nye tests af 650S og N, samt 1000'eren på sv650.org. Se 1000'eren tæve en Daytona 955i, BMW R1100S og Honda VTR1000 Firestorm på  http://www.sv650.org/reviews/Bike_sporty_oct_2004/bike%20review.htm

ThomasDK

• Gæst
Touring nyt test
« Svar #14 Dato: Januar 12, 2005, 05:51:41 pm »
Det er Touring nyt nr 6 2003