Forfatter Emne: Ny udstødning  (Læst 3009 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Ny udstødning
« Dato: Marts 18, 2006, 02:07:21 pm »
Jeg har lagt lidt nye billeder i mit galleri.

På dem kan man bl.a. se min nye Laser Hotcam udstødning, som jeg installerede i dag :D
Jeg valgte Laser fordi jeg på en tidligere maskine har haft Laser på, og fordi der ikke er så mange der bruger dem.
Det er ikke specielt billigt men kvalitet og finish er lige i øjet, synes jeg :wink:
Btw, lyden er lækker 8)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Ny udstødning
« Svar #1 Dato: Marts 18, 2006, 02:42:11 pm »
Ser fint ud Paw!
Men det ser da ud som den sidder lidt skævt...?! I hverfald på det billede der er taget direkte bagfra.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Ny udstødning
« Svar #2 Dato: Marts 18, 2006, 03:26:24 pm »
Det ser sku' fint ud Paw. Synes ikke det ser skævt ud. Helt enig med dig i at Laser laver nogle fede løsninger i god kvalitet og finish. Glæder mig til at høre den! Måske lyder maskinen som en SV nu??  :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Ny udstødning
« Svar #3 Dato: Marts 18, 2006, 05:20:22 pm »
Citat fra: nyg
Ser fint ud Paw!
Men det ser da ud som den sidder lidt skævt...?! I hverfald på det billede der er taget direkte bagfra.


Ja ik?

Sådan skal den altså sidde, jeg har tjekket det. Det er noget med at man kan opnå en mere ekstrem nedlægningsvinkel p.g.a. pottens form og placering :roll:

Anyway, man vender sig til det og jeg synes selv det ser meget fedt ud nu (Selvom jeg var noget skeptisk i starten :? ).
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Ny udstødning
« Svar #4 Dato: Marts 18, 2006, 05:21:14 pm »
Citat fra: Capone
Det ser sku' fint ud Paw. Synes ikke det ser skævt ud. Helt enig med dig i at Laser laver nogle fede løsninger i god kvalitet og finish. Glæder mig til at høre den! Måske lyder maskinen som en SV nu??  :lol:


Det kommer den desværre aldrig til... :cry:

Trækker dog en smule bedre end end SV :wink:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Ny udstødning
« Svar #5 Dato: Marts 19, 2006, 12:18:10 pm »
Citat fra: Paw
Citat fra: Capone
Det ser sku' fint ud Paw. Synes ikke det ser skævt ud. Helt enig med dig i at Laser laver nogle fede løsninger i god kvalitet og finish. Glæder mig til at høre den! Måske lyder maskinen som en SV nu??  :lol:


Det kommer den desværre aldrig til... :cry:

Trækker dog en smule bedre end end SV :wink:


det må være 6½'eren du taler om.... :wink:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Ny udstødning
« Svar #6 Dato: Marts 19, 2006, 01:28:23 pm »
Citat fra: nyg
Citat fra: Paw
Citat fra: Capone
Det ser sku' fint ud Paw. Synes ikke det ser skævt ud. Helt enig med dig i at Laser laver nogle fede løsninger i god kvalitet og finish. Glæder mig til at høre den! Måske lyder maskinen som en SV nu??  :lol:


Det kommer den desværre aldrig til... :cry:

Trækker dog en smule bedre end end SV :wink:


det må være 6½'eren du taler om.... :wink:


Nej :wink:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.