IKKE SVen Men Hondaen jeg købte i efteråret
Den gik ikke særlig godt, men efter at have skiftet dysserne i karburatorene, går den fint når den er varm.
Mit problem er at starte den, når den er kold.
I denne tid bruger jeg 40-50 hop på kickstarteren for at få den igang
og den er svær at holde i live indtil den er varm.
Skal lige siges at jeg ikke kan starte den med choker, har også prøvet startgas, så er den helt død.
Når den er varm starter den første gang og trækker perfekt i hele området.
Lige nu har jeg monteret 115 dysser i begge karburatore. Nålene står 2. nederst i primær og 2. øverst i sekundær karburator. (5 trin)
Der sad 105 dysser i, da jeg købte den, men da kunne den slet ikke trække.
Jeg har også 128 dysser, men tror at den allerede får nok at leve af.
Jeg har prøvet at hæve og sænke nålene, og er kommet fren til at den starter og kører bedst som det er nu.
Den har elektronisk tænding, så der er der ikke noget at justere, har prøvet at skifte både tændingsmodul og tændspole.
Syntes dog at gnisten er lidt svag (er dog blå), men tændspolen er også en lille en, den er ikke større end et standart relæ.
Er der nogen der har nogen forslag, erfaringer, prøvet noget lignende. ALT har interesse
har kørt mc i for mange år og har helt glemt de glade knallertdage med 1 cylinder.
Jeg søger også fabriksindstillingerne på karburatorene, dysser og nålindstillinger.
Jeg har en Clymer manual, men der har de skrevet "not availible"
Håber at nogen kan hjælpe mig.
Thomas