Forfatter Emne: Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!  (Læst 5512 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

winckler

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 16
Re: Hugger
« Svar #15 Dato: Februar 23, 2006, 09:21:02 pm »
Citat fra: winckler
Havde samme problem, også med en original hugger købt hos Enghave. Dog var det ikke 1 cm det drejede sig om men nogle mm. Jeg gjorde det forreste og det højre hul lidt "længere" med en rund jernfil og kunne derefter vride huggeren på plads. I selve støbningen stod SV1000K4 så der var ingen tvivl om at det var den korrekte model.


OK, når jeg skriver at der stod SV1000K4 i støbningen hæfter jeg mig mest ved at den er til en SV1000 model K4. Er ikke 1000% sikker på der ikke kan have stået SV1000SK4 :roll: Nu kan man ikke se det da den er monteret, men ovenpå står: 16GS KBA 39072. Hvis det er helt umuligt at få klarhed over så skriv så kan jeg godt afmontere og se præcis hvad der står i støbningen....
SV1000N K4 Dark Space Blue Pearl
Have a great week - may all your traffic lights be green!

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #16 Dato: Februar 23, 2006, 09:30:30 pm »
jeg tror lige at når jeg kommer hjem, at  så måler jeg lige afstanden, så vi kan sammenligne
   

Saaby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 50
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #17 Dato: Februar 24, 2006, 10:19:07 am »
Citat fra: Moolex
jeg tror lige at når jeg kommer hjem, at  så måler jeg lige afstanden, så vi kan sammenligne


Det er så her det bliver RIGTIGT mystisk (og det jeg slet ikke fatter) - Jeg har målt afstanden fra forsiden af den bagerste svejsning til midten af hullet i bagsvingeren til 19cm. - Og det er præcis samme afstand som på en SV1000SK4 med monteret hugger hos Enghave.  :?:  :?:  ...Jeg er stået helt af - Og vil gerne tro at jeg prøvede at montere den forkert... MEN... Der er altså ikke mange måder at gøre det på :-)
Honda CBR929RR