Efter jeg har smækket en ZX6R dæmper bag på min 1. generations grisling, er der ikke plads til et stort, konventionelt batteri - med mindre jeg da sænker inderskærmen. Og det ser bare for åndssvagt ud!
Så jeg har besluttet mig for at bestille materialer hjem, så jeg kan lave mit eget 8-celles LifePo4 batteri!
I dén forbindelse tænkte jeg, om der var andre herinde, som går med de samme tanker?
For så kan jeg, for en beskeden løn, bestille materialer hjem til jer med det samme og dermed spare noget porto.
Jeg kan lave både 8- og 4-celles batterier. 4-celles batteriet er nok mere til baneracere og den slags....
Cellerne koster 8€/stk. hos lifepo.eu (hvor de pt. desværre er i restordre i 1-2 uger endnu) og øvrige materialer (ledning, loddebroer, stik, loddetin, loddeflux, lim, ringterminaler og krympeflex), samt porto, løber nok op i 100-150 kr. pr. batteri (skal tages med forbehold, da jeg ikke har regnet meget på det endnu) - og jeg vil tillade mig et tage hhv. 200 kr. (lille batteri) og 300 kr. for min arbejdsløn og mit besvær. Læg dertil porto, hvis jeg skal sende batteriet til jer bagefter.
Så det bliver lige omkring 660 kr. for et 4-celles batteri og lige omkring 900 kr. for et 8-celles batteri.
Sig til, hvis I er med på vognen.