Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Der er rør på alt hvad der sidder på selve pumpen, men ellers er resten som normalt. Det eneste abs'en gør, at et måle om der er hastighedsforskel mellem for og baghjul, så det burde ikke gøre noget at skifte kaliber
Grunden til at det er dyrere er, at man ikke bare kan køre et 2 line (race) setup, da der sidder en splitter foran, som ikke kan fjernes, hvis man vil bibeholde abs. Desuden skal der også specielle koblinger til mellem den faste rørføring fra ABS'en og bremseslange.
Citat fra: Qvist efter December 08, 2013, 06:46:05 pmGrunden til at det er dyrere er, at man ikke bare kan køre et 2 line (race) setup, da der sidder en splitter foran, som ikke kan fjernes, hvis man vil bibeholde abs. Desuden skal der også specielle koblinger til mellem den faste rørføring fra ABS'en og bremseslange.Så du skal bruge tre slanger i stedet for to?Tag fat i Slangespecialisten. Han kan sagtens sætte fittings på istedet for banjo'er.Uanset hvilken kaliber du sætter på, anbefales det at skifte slanger hvert fjerde år, så du slipper ikke
Citat fra: NielSV650 efter December 09, 2013, 10:12:06 pmCitat fra: Qvist efter December 08, 2013, 06:46:05 pmGrunden til at det er dyrere er, at man ikke bare kan køre et 2 line (race) setup, da der sidder en splitter foran, som ikke kan fjernes, hvis man vil bibeholde abs. Desuden skal der også specielle koblinger til mellem den faste rørføring fra ABS'en og bremseslange.Så du skal bruge tre slanger i stedet for to?Tag fat i Slangespecialisten. Han kan sagtens sætte fittings på istedet for banjo'er.Uanset hvilken kaliber du sætter på, anbefales det at skifte slanger hvert fjerde år, så du slipper ikke De sæt jeg har set til ABS modellen er der 5 slanger i. Så det bliver noget dyrere end der er råd til lige pt. Det må vente til næste år så
Citat fra: Qvist efter December 10, 2013, 11:12:47 amCitat fra: NielSV650 efter December 09, 2013, 10:12:06 pmCitat fra: Qvist efter December 08, 2013, 06:46:05 pmGrunden til at det er dyrere er, at man ikke bare kan køre et 2 line (race) setup, da der sidder en splitter foran, som ikke kan fjernes, hvis man vil bibeholde abs. Desuden skal der også specielle koblinger til mellem den faste rørføring fra ABS'en og bremseslange.Så du skal bruge tre slanger i stedet for to?Tag fat i Slangespecialisten. Han kan sagtens sætte fittings på istedet for banjo'er.Uanset hvilken kaliber du sætter på, anbefales det at skifte slanger hvert fjerde år, så du slipper ikke De sæt jeg har set til ABS modellen er der 5 slanger i. Så det bliver noget dyrere end der er råd til lige pt. Det må vente til næste år såKalibre er da langt dyrer end slanger
Citat fra: Brix efter December 10, 2013, 11:48:54 amCitat fra: Qvist efter December 10, 2013, 11:12:47 amCitat fra: NielSV650 efter December 09, 2013, 10:12:06 pmCitat fra: Qvist efter December 08, 2013, 06:46:05 pmGrunden til at det er dyrere er, at man ikke bare kan køre et 2 line (race) setup, da der sidder en splitter foran, som ikke kan fjernes, hvis man vil bibeholde abs. Desuden skal der også specielle koblinger til mellem den faste rørføring fra ABS'en og bremseslange.Så du skal bruge tre slanger i stedet for to?Tag fat i Slangespecialisten. Han kan sagtens sætte fittings på istedet for banjo'er.Uanset hvilken kaliber du sætter på, anbefales det at skifte slanger hvert fjerde år, så du slipper ikke De sæt jeg har set til ABS modellen er der 5 slanger i. Så det bliver noget dyrere end der er råd til lige pt. Det må vente til næste år såKalibre er da langt dyrer end slanger Grunden til at jeg overvejede andre kalibre, er at jeg blev tilbudt et sæt meget billigt, ca halv pris af hvad jeg skal give for slanger
Citat fra: Qvist efter December 10, 2013, 06:05:51 pmCitat fra: Brix efter December 10, 2013, 11:48:54 amCitat fra: Qvist efter December 10, 2013, 11:12:47 amCitat fra: NielSV650 efter December 09, 2013, 10:12:06 pmCitat fra: Qvist efter December 08, 2013, 06:46:05 pmGrunden til at det er dyrere er, at man ikke bare kan køre et 2 line (race) setup, da der sidder en splitter foran, som ikke kan fjernes, hvis man vil bibeholde abs. Desuden skal der også specielle koblinger til mellem den faste rørføring fra ABS'en og bremseslange.Så du skal bruge tre slanger i stedet for to?Tag fat i Slangespecialisten. Han kan sagtens sætte fittings på istedet for banjo'er.Uanset hvilken kaliber du sætter på, anbefales det at skifte slanger hvert fjerde år, så du slipper ikke De sæt jeg har set til ABS modellen er der 5 slanger i. Så det bliver noget dyrere end der er råd til lige pt. Det må vente til næste år såKalibre er da langt dyrer end slanger Grunden til at jeg overvejede andre kalibre, er at jeg blev tilbudt et sæt meget billigt, ca halv pris af hvad jeg skal give for slangerHva pris?