Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
ved at www.Ronayers.com har sådan noget, men ved ik om de har til SV'ere.. ved faktsik ikke om der kører SV'ere i USA ?
Citat fra: Luskeved at www.Ronayers.com har sådan noget, men ved ik om de har til SV'ere.. ved faktsik ikke om der kører SV'ere i USA ?Det er en joke, ikke Men tilbage til emnet: jeg har selv brugt RonAyers' flere gange.De har til alle nyere Suzuki (og Yamaha, Honda og Kawasaki...)
Her er microfilm til alle (99-05) 6½ SVin
Weeeere iz tze mikrofilm?
Nej det var ikke en joke... har lavet en søgning.. og der ser ud til at være massere af SV'ere "over there" hehe
Citat fra: OleWeeeere iz tze mikrofilm?Nogen der kan huske hvilken film den replik er fra Det er en amerikansk komedie om anden verdenskrig.Jeg kan ikke huske det, men jeg har set den utallige gange.Vil jo gerne have den hjem til samlingen...
Citat fra: PawCitat fra: OleWeeeere iz tze mikrofilm?Nogen der kan huske hvilken film den replik er fra Det er en amerikansk komedie om anden verdenskrig.Jeg kan ikke huske det, men jeg har set den utallige gange.Vil jo gerne have den hjem til samlingen... Ahh, der var den...Det er en Zucker, Abrahams, Zucker film der hedder Top Secret. Val kilmer og Omar Sharif er med.Konge film
Citat fra: PawCitat fra: PawCitat fra: OleWeeeere iz tze mikrofilm?Nogen der kan huske hvilken film den replik er fra Det er en amerikansk komedie om anden verdenskrig.Jeg kan ikke huske det, men jeg har set den utallige gange.Vil jo gerne have den hjem til samlingen... Ahh, der var den...Det er en Zucker, Abrahams, Zucker film der hedder Top Secret. Val kilmer og Omar Sharif er med.Konge film ja, der var vist også noget med lidt sex-legetøj der fik 220v i stedet for 115v... giver udtrykket "død ved kølle" en heeelt anden mening...