Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Alm.Brand har som det første selskab i DK netop indført dækningen ansvar + brand og tyveri,
Citat fra: Philip L efter August 28, 2013, 10:27:35 amAlm.Brand har som det første selskab i DK netop indført dækningen ansvar + brand og tyveri,Host host! Det er over 10 år siden jeg havde sådan en forsikring hos Fair! Idéen er skide god! Så kan man selv betale hvis man kører åndssvagt og smadrer den, men man er dækket hvis Lars Langfinger ikke kan holde dem for sig selv.
Citat fra: NielSV650 efter August 30, 2013, 10:20:45 pmCitat fra: Philip L efter August 28, 2013, 10:27:35 amAlm.Brand har som det første selskab i DK netop indført dækningen ansvar + brand og tyveri,Host host! Det er over 10 år siden jeg havde sådan en forsikring hos Fair! Idéen er skide god! Så kan man selv betale hvis man kører åndssvagt og smadrer den, men man er dækket hvis Lars Langfinger ikke kan holde dem for sig selv. Arbejdede selv i Fair i sin tid, som jeg husker det var det også kun på bil de tilbød den dækning, men det er nok 10 år siden så kan sagtens huske forkert 😄