Forfatter Emne: Ny type forsikring  (Læst 2801 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Ny type forsikring
« Dato: August 28, 2013, 10:27:35 am »
Alm.Brand har som det første selskab i DK netop indført dækningen ansvar + brand og tyveri, der ud over har de fået helt ny tarif, før har de været meget dyre på MC forsikringer, det skulle der været ændret på nu, så giv dem et kald og hør om det er noget at spare. Og ja, jeg er ansat i firmaet hvis nogen syntes det lugter lidt af reklame 😜
« Senest Redigeret: August 28, 2013, 10:56:21 am af Philip L »
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: Ny type forsikring
« Svar #1 Dato: August 28, 2013, 10:48:43 am »
Det var da et fint, ærligt tip. Tak for det.
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Ny type forsikring
« Svar #2 Dato: August 30, 2013, 10:20:45 pm »
Alm.Brand har som det første selskab i DK netop indført dækningen ansvar + brand og tyveri,

Host host! Det er over 10 år siden jeg havde sådan en forsikring hos Fair!
Idéen er skide god! Så kan man selv betale hvis man kører åndssvagt og smadrer den, men man er dækket hvis Lars Langfinger ikke kan holde dem for sig selv. :thumbsup:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: Ny type forsikring
« Svar #3 Dato: August 30, 2013, 10:26:39 pm »

Alm.Brand har som det første selskab i DK netop indført dækningen ansvar + brand og tyveri,

Host host! Det er over 10 år siden jeg havde sådan en forsikring hos Fair!
Idéen er skide god! Så kan man selv betale hvis man kører åndssvagt og smadrer den, men man er dækket hvis Lars Langfinger ikke kan holde dem for sig selv. :thumbsup:

Arbejdede selv i Fair i sin tid, som jeg husker det var det også kun på bil de tilbød den dækning, men det er nok 10 år siden så kan sagtens huske forkert 😄
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

Bing

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 40
Sv: Ny type forsikring
« Svar #4 Dato: September 02, 2013, 09:48:21 am »

Alm.Brand har som det første selskab i DK netop indført dækningen ansvar + brand og tyveri,

Host host! Det er over 10 år siden jeg havde sådan en forsikring hos Fair!
Idéen er skide god! Så kan man selv betale hvis man kører åndssvagt og smadrer den, men man er dækket hvis Lars Langfinger ikke kan holde dem for sig selv. :thumbsup:

Arbejdede selv i Fair i sin tid, som jeg husker det var det også kun på bil de tilbød den dækning, men det er nok 10 år siden så kan sagtens huske forkert 😄

Jeg havde den pågældende forsikring i Fair på min GS500 tilbage i 2004-2007. Så det er ikke noget nyt, ej heller på MC.
Christina R.

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Sv: Ny type forsikring
« Svar #5 Dato: September 03, 2013, 11:25:19 pm »
I 80erne hed det bare en "delkasko" hos topsikring - men den er da ny i dette årtusinde  :mrgreen:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...