Tak for de godt svar og råd! Det beroligede mig lidt igår, og det var rart bare at få lidt mere viden omkring hvad der kunne ske.
Jeg blev ringet op af politiet i går eftermiddags og spurgt om jeg ikke ville komme ind så de kunne få min side af sagen på papir. Jeg blev noget nervøs, men betjenten var igen utrolig flink. Efter jeg havde fortalt og forklaret, sagde han hurtigt jeg vil blive sigtet for vold. Min forklaring og modpartens forklaring stemte ikke overens, og da der ikke var nogen vidner, er det min forklaring mod hans. Betjenten fortalte mig han blandt andet at han havde sagt han var alene hele episoden. Og at han var tidligere kendt af politiet hjalp min sag. Fordi politiet ikke kan klarlægge hvad der er sket, endte vi begge med en bøde. Det er surt at skulle betale, men i forhold til hvad der måske kunne være sket, så er jeg lettet.
Han bliver også sigtet for tyveri, og politiet var rimelig sikre på de havde noget gode fingeraftryk på skruetrækkeren. Men det han ikke vil sige hvem hans makker var, så er det kun ham der bliver sigtet. Alt i alt har jeg følt politiet godt har vist hvad der skete, og arbejdet på min side. Selvom den ene slap væk, og jeg kunne have handlet mere fornuftigt. Så føles det alligevel godt, at ham jeg holdt tilbage nok får en straf.
Jeg håber det bare for 2 klovne der kom forbi den aften, så den næste måneds tid parkere jeg et andet sted.
Tændingen virker stadig, men ikke super godt. Hvordan skifter jeg den billigst? Uden jeg skal have 2 forskellige nøgler til tænding og passager sæder.
Og igen, tak for hjælpen