Kan se dit budget ligger på 80.000kr og ned hvilket betyder du sagtens kan skaffe en af begge
Jeg er, som de andre enige i du skal prøve dem da ingen kan gøre det for dig. Vi har alle vores holdninger og når det kommer til valgt af mc, er det næsten religiøst
Jeg havde en række motor, GSF650 bandit 4 cylindret, som blev skiftet til en SV1000N. Jeg har ikke fortrudt, men den tunge V2 motor er ikke min kop te, selvom momentet trækker godt op i regnestykket
For moment det har de V motorer, men jeg er mere til den høje lyd så jeg kan høre motoren arbejde
...
En gixxer skal have noget at leve af før den rigtig tager fat, hvor i mod en SV kan trække i højere gear uden nedgearing. Det er igen en smags sag og ingen af os, hvor meget vi end vil hjælpe dig, har det rette svar. Jeg har dog set en til flere SV650 old school modeler som jeg syntes er rigtig lækker og har et cool stel, til en billig penge. Ca 25-27.000kr. En gixxer står til ca 30-80.000kr alt afhængig af årgang, selvfølgelig.
En gixxer er, som du siger ret rå at se på, men kørestillingen kan trække lidt ned, efter sigende.
Gå evt til en forhandler som har begge og prøv dig frem. Pøj pøj med det