Forfatter Emne: Tændingslås spørgsmål... SV 650 forsøgt brudt op i Valby - Lyshøjgårdsvej  (Læst 3309 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

hrjonas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Hejsa, nogen har forsøgt at stjæle min SV650 op i weekenden, så nu kan jeg ikke sætte nøglen i tændingen, og selve låsen - der hvor man stikker nøglen i -  "drejer bare rundt"

Hvis man skal have fat i en ny tænding/lås, hvor leder man så, og hvordan gør man rent praktisk? Min kasko selvrisiko er 4.000 så det kan ikke betale sig at sende den til værksted, da det vil koste ca. 4.000 kr at få dem til at skifte den.. :/

« Senest Redigeret: Juni 24, 2013, 06:07:18 pm af hrjonas »

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: SV 650 forsøgt brudt op i Valby - Lyshøjgårdsvej
« Svar #1 Dato: Juni 24, 2013, 03:10:27 pm »
Der burde være cylinder sæt på ebay, og så kan du skifte det selv tænker jeg.. Trals situation..!
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

hrjonas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Sv: SV 650 forsøgt brudt op i Valby - Lyshøjgårdsvej
« Svar #2 Dato: Juni 24, 2013, 06:06:36 pm »

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Det er ikke utænkeligt :) Hvis din mc er fra den årgang : SV650 X/SX/K1/SK1/K2/SK2/K3/SK3  1999-2004.

Men vær opmærksom på at hvis du f.eks. køber den du linker til, så vil du have forskellig nøgle til tænding, tank og "bagagerum". et helt sæt er at foretrække, men det er selvfølgelig heeeelt op til dig!  8)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

hrjonas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Det er ikke utænkeligt :) Hvis din mc er fra den årgang : SV650 X/SX/K1/SK1/K2/SK2/K3/SK3  1999-2004.

Men vær opmærksom på at hvis du f.eks. køber den du linker til, så vil du have forskellig nøgle til tænding, tank og "bagagerum". et helt sæt er at foretrække, men det er selvfølgelig heeeelt op til dig!  8)

Mange tak for hjælpen! Det er en SV 650 fra 2000, så jeg må jo gå ud fra, at det passer sammen :-) Jeg prøver... Det gør ikke noget, at jeg har 2 forskellige nøgler, bare det er billigt... FUCK jeg hader tyve!

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Ja de slipper ofte alt for nemt fra det lort de laver.

Du kan evt lige tage den gamle af og sammenligne med billedet. Så er du i hvert fald helt sikker :)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7