Forfatter Emne: blinklys  (Læst 2696 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jkogs

• Plastikrocker
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
blinklys
« Dato: Juni 17, 2013, 08:39:26 pm »
Halløj drenge... efter lidt filen med en kontakt til mit eftermonterede motogadget mini instrument, er mit blinklys i højre side af cyklen holdt oop med at virke, og det venstre virker kun nogen gange???? Jeg har ikke rørt ved nogle ledninger der skulle have med blinklys at gøre. Jeg har skilt kontakten af for at se om der var dårlig forbindelse  i den.... det var der ikk... hva faaeen mon det så er.... nogen bud?
Vh Jakob
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: blinklys
« Svar #1 Dato: Juni 17, 2013, 09:47:29 pm »
Kig lige om du har fået skubbet til din alarmblink fætter så den står midt mellem to positioner...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
« Svar #2 Dato: Juni 17, 2013, 09:47:39 pm »
Lyder underligt,prøv blinkindikatoren for evt kortsluyning? Eller ikke sådan etindstrument? :)

Godt bud sajmon ;)
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

jkogs

• Plastikrocker
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
« Svar #3 Dato: Juni 19, 2013, 07:41:06 pm »
tak for svarene... det var en kortslutning inde i blinklyset:) selvfølgelig det sidste jeg checkede... desuden noget jeg slet ikk havde haft kontakt med:)
vh jakob
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv