Forfatter Emne: Opstaldningsmulighed  (Læst 3045 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Opstaldningsmulighed
« Dato: November 15, 2005, 07:28:32 pm »
Pokkers! "Mit" opstaldningssted er desværre forsvundet i år. Jaja, lidt sent at finde ud af det, men hvad... :?

Hvis der er nogen der har en dele-garage eller lignende i (Stor-) København, hvor jeg kan leje mig ind, hører jeg meget gerne nærmere. Evt. forslag til andre billige muligheder? Jeg forestiller mig en 150-200 kr./md. Jeg er for meget jyde til at gøre det hos en forhandler, det må være sidste udvej :)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
Opstaldningsmulighed
« Svar #1 Dato: November 15, 2005, 08:09:11 pm »
Prøv at snakke med alex om han kender nogle stedder.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

Bongers

  • Gæst
Opstaldningsmulighed
« Svar #2 Dato: November 16, 2005, 07:39:32 am »
Jeg har faktisk plades til nogle cykler  :D  :D  i SOLRØD  :cry: Dog skal der være mere end en´ interesseret, før jeg gider at sætte en tyveri sikker dør i og tænde for varmen !!

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
Opstaldningsmulighed
« Svar #3 Dato: November 16, 2005, 09:25:20 am »
jeg kunne også godt være interesseret.
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
..
« Svar #4 Dato: November 16, 2005, 10:20:45 am »
Det er endnu en fordel ved at køre i en MC klub. Så har man altid et værksted ved hånden samt et sted at vinter-opbevare.
 :D

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: ..
« Svar #5 Dato: November 16, 2005, 11:56:31 am »
Citat fra: Luske
Det er endnu en fordel ved at køre i en MC klub. Så har man altid et værksted ved hånden samt et sted at vinter-opbevare.
 :D


Eller et godt job hvor der er gratis opvarmet lagerplads med værkstedsbord m.v ;)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Re: Opstaldningsmulighed
« Svar #6 Dato: November 16, 2005, 12:30:09 pm »
Citat fra: n00bsmurf
Jeg forestiller mig en 150-200 kr./md. Jeg er for meget jyde til at gøre det hos en forhandler, det må være sidste udvej :)


Jeg giver 150 kr/md. hos forhandler. Men det er selvfølgeligt også i det mørke Jylland.
Er det meget dyre i KBH?

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: ..
« Svar #7 Dato: November 16, 2005, 12:38:48 pm »
Citat fra: Luske
Det er endnu en fordel ved at køre i en MC klub. Så har man altid et værksted ved hånden samt et sted at vinter-opbevare.
 :D


Båtnakke   :roll:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Coyote

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 259
Opstaldningsmulighed
« Svar #8 Dato: November 16, 2005, 03:20:31 pm »
Havenissen og jeg deler en parkeringsplads sammen med en som hedder Lene.

Det er et underjordisk parkeringsanlæg, med cirka 50 båse - vaskefaciliteter, samt aflåst ledhejseport.

Jeg mener vi giver mellem 500-600 pr. måned for dette opholdssted. delt med 3 er det ganske overkommeligt.

Båsen lige ved siden af vores ser ud til at være ledig - så hvis I var et par stykker i nærheden af Frederiksberg *stirrer på Capone" så kunne det være oplagt.

Parkeringsanlæget ligger tæt på Frederiksbergcenteret.

Vi benytter det ikke kun som vinteropbevaring, men som helårsgarage - det er dejligt at have knallerten stående indenfor i trygge omgivelser - ikke kun om vinteren
Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Opstaldningsmulighed
« Svar #9 Dato: November 16, 2005, 04:31:00 pm »
Citat fra: Coyote
Havenissen og jeg deler en parkeringsplads sammen med en som hedder Lene.

Det er et underjordisk parkeringsanlæg, med cirka 50 båse - vaskefaciliteter, samt aflåst ledhejseport.

Jeg mener vi giver mellem 500-600 pr. måned for dette opholdssted. delt med 3 er det ganske overkommeligt.

Båsen lige ved siden af vores ser ud til at være ledig - så hvis I var et par stykker i nærheden af Frederiksberg *stirrer på Capone" så kunne det være oplagt.

Parkeringsanlæget ligger tæt på Frederiksbergcenteret.

Vi benytter det ikke kun som vinteropbevaring, men som helårsgarage - det er dejligt at have knallerten stående indenfor i trygge omgivelser - ikke kun om vinteren


'sværre, Capone's tommygun er allerede lagt i violinkassen :(

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: ..
« Svar #10 Dato: November 16, 2005, 09:21:36 pm »
Citat fra: NielSV650

Båtnakke   :roll:


Fornem kommentar...

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Opstaldningsmulighed
« Svar #11 Dato: November 26, 2005, 01:10:37 pm »
Citat fra: Coyote
Havenissen og jeg deler en parkeringsplads sammen med en som hedder Lene.

Det er et underjordisk parkeringsanlæg, med cirka 50 båse - vaskefaciliteter, samt aflåst ledhejseport.

Jeg mener vi giver mellem 500-600 pr. måned for dette opholdssted. delt med 3 er det ganske overkommeligt.

Båsen lige ved siden af vores ser ud til at være ledig - så hvis I var et par stykker i nærheden af Frederiksberg *stirrer på Capone" så kunne det være oplagt.

Parkeringsanlæget ligger tæt på Frederiksbergcenteret.

Vi benytter det ikke kun som vinteropbevaring, men som helårsgarage - det er dejligt at have knallerten stående indenfor i trygge omgivelser - ikke kun om vinteren
Så er der også mulighed for at "tæske" nogle omgange i løbet af vinteren, som var det på bane med en pocketbike. :roll:  :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Opstaldningsmulighed
« Svar #12 Dato: November 27, 2005, 04:30:35 pm »
Tja jeg fandt et sted der appellerede til mit jyde-gen -> 0 kr./måned  :D Så knallerten er vasket, klargjort og stillet væk i dag og batteriet taget med hjem.

*snøft*
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

SeDahl

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Opstaldningsmulighed
« Svar #13 Dato: November 28, 2005, 02:15:42 pm »
Citat fra: Coyote
Havenissen og jeg deler en parkeringsplads sammen med en som hedder Lene.

Det er et underjordisk parkeringsanlæg, med cirka 50 båse - vaskefaciliteter, samt aflåst ledhejseport.

Jeg mener vi giver mellem 500-600 pr. måned for dette opholdssted. delt med 3 er det ganske overkommeligt.

Båsen lige ved siden af vores ser ud til at være ledig - så hvis I var et par stykker i nærheden af Frederiksberg *stirrer på Capone" så kunne det være oplagt.

Parkeringsanlæget ligger tæt på Frederiksbergcenteret.

Vi benytter det ikke kun som vinteropbevaring, men som helårsgarage - det er dejligt at have knallerten stående indenfor i trygge omgivelser - ikke kun om vinteren


Hvis der er flere der er friske på at undersøge dette, kender jeg da en der helt sikkert også kunne være interresseret. Hvis altså de fine Sv'er kan tåle at stå ved siden af en Ducati ?