Forfatter Emne: langsommere efter service?  (Læst 3726 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

bjuliussen

• Scooterfjæs
  • *
langsommere efter service?
« Dato: Maj 13, 2013, 10:06:55 am »
Hej folkens,

jeg har lige haft den til 18000 km service og er egentlig glad og tilfreds efter at have fået den tilbage.

Der er dog lige det, at jeg synes den er blevet en smule langsommere i toppen - altså omdrejningsfeltet 9000-11000 o/min.

Kan det virkelig passe eller skal den blot 'køres til' igen?   :)
31 år. Sort SV650S AK8 - Fuld kåbe - Rizoma diodeblink - Minipladeholder - Yoshimura TRS carbon og Xenon 8000k forlygter, superwhite positionslys.

SVenskeren SOLO

• Sandt SVin
Sv: langsommere efter service?
« Svar #1 Dato: Maj 13, 2013, 10:42:08 am »
Er det ikke dig der er blevet hurtigere? Min bliver langsommere hele sæsonen (kæft hvad er den hurtig i maj->kunne godt bruge lidt mere power i september) ..
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Brix

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Maj 13, 2013, 10:53:30 am »
Har du taget en 10-20 kg på, mens den var til service? :D
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
« Svar #3 Dato: Maj 13, 2013, 10:54:14 am »
Er det ikke dig der er blevet hurtigere? Min bliver langsommere hele sæsonen (kæft hvad er den hurtig i maj->kunne godt bruge lidt mere power i september) ..

Haha :lmao: :lmao: :lmao: :thumbsup:
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Hr.Maul

• Plastikrocker
  • huba huba
« Svar #4 Dato: Maj 13, 2013, 01:40:46 pm »

:lmao: Det sagde hun også i går...  :lmao:
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #5 Dato: Maj 13, 2013, 03:31:19 pm »

:lmao: Det sagde hun også i går...  :lmao:

LOL!!!  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #6 Dato: Maj 13, 2013, 07:03:14 pm »
Muahahahah !!!! Bad Boyz...!

Er der egentlig nogen som har svaret på spørgsmålet?!??
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

bjuliussen

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #7 Dato: Maj 16, 2013, 09:49:31 am »
Tak for de meget seriøse svar  :D

Kan selvfølgelig ikke udelukkes at jeg er blevet hurtigere, men synes sq der er røget lidt af toppen. Går ud fra andre ikke har prøvet det samme så?
31 år. Sort SV650S AK8 - Fuld kåbe - Rizoma diodeblink - Minipladeholder - Yoshimura TRS carbon og Xenon 8000k forlygter, superwhite positionslys.

SVenskeren SOLO

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Maj 16, 2013, 11:24:54 am »

Min var faktisk tænkt som et seriøst svar.. om jeg husker det rigtigt er 18000 service ikke en af de store så der er skiftet olie/tændrør og så ikke lavet mere ved motor.. ik ? Så burde der ikke være risiko fro at den kører andet end bedre..  jeg tror at du er blevet hurtigere..  :mrgreen:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

bjuliussen

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #9 Dato: Maj 16, 2013, 04:43:15 pm »

Min var faktisk tænkt som et seriøst svar.. om jeg husker det rigtigt er 18000 service ikke en af de store så der er skiftet olie/tændrør og så ikke lavet mere ved motor.. ik ? Så burde der ikke være risiko fro at den kører andet end bedre..  jeg tror at du er blevet hurtigere..  :mrgreen:

Nej det er jo et almindelig 18000 service, så udover olie/oliefilter samt luftfilter er skiftet, Tændrør er kun blevet kontrolleret.

hmm jeg må teste lidt mere :-)