Forfatter Emne: Flushmount blink - erfaringer?  (Læst 2518 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jks0319

• Scooterfjæs
  • *
Flushmount blink - erfaringer?
« Dato: Juni 27, 2013, 02:25:09 pm »
Hej
Jeg har flushmount blinklys på min SV, men synes de er for svage. Jeg købte for nylig nogle andre på EBAY for ingen penge, men de er lige så dårlige :-(

Jeg har nu set disse: http://www.mcparts4u.dk/284118-led-kaabe-blinklys-suzuki-e-godkendt
De ser umiddelbart ud til at være I en anden kvalitet. Men er der nogen der kender til dem?
Eller er flushmount blink bare svage I lyset?

mvh.
Jacob

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
Sv: Flushmount blink - erfaringer?
« Svar #1 Dato: Juni 27, 2013, 02:27:43 pm »
Du kan evt måle hvor meget strøm de andre trækker og sammenligne effektforbruget.. Det er "sådan da" en indikation om hvor kraftige de lyser. Ellers tag kontakt til shoppen og hør om du kan levere dem tilbage hvis ikke lysstyrken lever op til forventningerne? :) Det ville da være det optimale!!  :mrgreen:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

jks0319

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #2 Dato: Juni 27, 2013, 02:49:23 pm »
Jeg har haft haft I shoppen og det tager dem ikke retur hvis de først har været pakket ud af emballagen :-(

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #3 Dato: Juni 27, 2013, 04:14:22 pm »
Det trals! :( men hvis de er pakket i varmeforseglet emballage, så kan jeg nu godt forstå dem..  :dead: Så må du have multimeteret frem og se om du kan måle effekten af de eksisterende.

Desværre tror jeg bare at de generelt er dårlige :( Og at man skal finde "mærkevarer" før at det "måske" er i orden..  :whatever:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7