Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
HeeyNu prøver jeg også lige her inde d 1/5 står jeg uden et sted at bo da jeg har solgt min andel, ved det er kort varsel, men hvis i kender en som kender en anden som måske har en lejlighed eller et værelse de vil leje ud vil jeg meget gerne kontaktes håber der er en der kan hjælpe Hilsen Claus
hus i Græsted er til leje pr 1 maj. 64m2 med fuld kælder ligger på stor natur grund tæt på skole og indkøbsmuligheder. Ny malet med nyt køkken. Lejes ud for kortere periode til 5.500,- + forbrugsmid en pm hvis græsted ikke er for langt
Citat fra: blz efter April 05, 2013, 02:50:30 pmhus i Græsted er til leje pr 1 maj. 64m2 med fuld kælder ligger på stor natur grund tæt på skole og indkøbsmuligheder. Ny malet med nyt køkken. Lejes ud for kortere periode til 5.500,- + forbrugsmid en pm hvis græsted ikke er for langt puhaa måske en smule langt væk hehe, men tak for budet