Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
På K5 og nyere, er koblingskontakten en funktion i styreboksen.Læg mærke til at omdrejningerne stiger med ca 200rpm når man smider den i gear og begynder at slippe koblingen. Det sker fordi styreboksen forstiller tændingen ca 4-6 grader når cyklen kører, så hvis man luser kontakten, vil man IKKE få de ekstra 4-6 grader = lidt fladere momentkurve og lidt mindre effekt.Det er faktisk mærkbart...
Hold sgu da k*ft hvor du ved meget - har du overvejet at tilbyde dig selv til japanøjserne som en slags bio-drev, upåvirkelig af EMP ? Så kan vi få alle verdens SV'ere ud at køre igen efter ww3, i feeed Mad Max rat-look !!!!!!
Citat fra: Sajmon efter Oktober 09, 2012, 09:41:30 pmPå K5 og nyere, er koblingskontakten en funktion i styreboksen.Læg mærke til at omdrejningerne stiger med ca 200rpm når man smider den i gear og begynder at slippe koblingen. Det sker fordi styreboksen forstiller tændingen ca 4-6 grader når cyklen kører, så hvis man luser kontakten, vil man IKKE få de ekstra 4-6 grader = lidt fladere momentkurve og lidt mindre effekt.Det er faktisk mærkbart...Gælder det både 1000 og 650?