Forfatter Emne: Første slædetur på SVinet  (Læst 2082 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kasper2400

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 16
Første slædetur på SVinet
« Dato: August 04, 2012, 11:44:06 pm »
 :cry: Første gang jeg er nede og ligge på asfalten blev en tur på 20 meter, ingen fysiske skrammer, kun 6 dele på MC en åbenlyst blevet skadet. :facepalm:

For kåbe
Gearskifter pedal
venstre håndstags ende
venstre spejl
venstre potte
koblings greb.

Der er nogle af disse dele som skal skiftes snarest det er muligt, Gearskifter samt spejl søger jeg nyt eller brugt, bare det er billigt. Resten er kun øjebæ.

Hvis nogen ligger inde med en eller begge af disse dele så skriv endelig eller send en besked.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Første slædetur på SVinet
« Svar #1 Dato: August 04, 2012, 11:50:13 pm »
Øv hvor bittert, men godt der ikke skete noget alvorligt.
Hvordan skete det og hvad udstyr havde du på (og hvordan klarede det turen i asfalten)?

Sorry for spam :)
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

kasper2400

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 16
Sv: Første slædetur på SVinet
« Svar #2 Dato: August 05, 2012, 10:58:13 am »
Fuld læder dragt og støvler fra Jagvar, rygskjold fra Alpinestars og handsker fra dainese samt hjelm fra Arai.
Fik nogle hvide pletter på venstre skulder og arm samt lidt på venstre lår og venstre søvler fik gnavet lidt af spidsen, hjelmen fik ikke en skramme da jeg bare lå og kurrede hen af asfalten(rullede ikke heldigvis) mens jeg så gnisterne flyve i mørket fra min MC.

Skulle til at køre over for gult men så trillede bilen til højre på afkørlsen fra motorvejen frem, jeg prøvede så at bremse før jeg måske hamrede ind i siden på ham hvis han havde kørt ud i krydset.
Det var det som jeg tænkte på det øjeblik, men desvære var mine dæk kolde og forhjulet havde ikke grib nok til at stå fast i så hård en opbremsning.

Farten kan ikke have været mere end 30 i timen for min glide tur var på omkring 25 meter og min cykel lidt længere, den stoppede midt i krydet efter at have spundet om sig selv en gang. Jeg rejste mig op med det samme og samlede min MC og trak den ind til siden for at se skaderne, og til min overraskelse ved første øjekast var det ikke så slemt som jeg egentlig frygtede.

kasper2400

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 16
Sv: Første slædetur på SVinet
« Svar #3 Dato: August 06, 2012, 11:44:21 pm »
Så blev der betilt nye forhvilere til hver side, nu mangler jeg bare et spejl så er jeg kørende igen.

Som før, hvis nogen ligger inde med nyt/brugt billigt så køber jeg gerne !

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Første slædetur på SVinet
« Svar #4 Dato: August 07, 2012, 08:30:55 am »
Så blev der betilt nye forhvilere til hver side, nu mangler jeg bare et spejl så er jeg kørende igen.

Som før, hvis nogen ligger inde med nyt/brugt billigt så køber jeg gerne !

Ellers en oplagt mulighed for at skifte til nogle nye spejle, evt med blink?

Ved ikke om disse passer, men mon ikke det er muligt at finde nogle.

http://www.louis.de/_104d3686b5af960af219f388c85a40123e/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=465&wgr=404&list_total=19&anzeige=0&artnr_gr=10028322
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Første slædetur på SVinet
« Svar #5 Dato: August 07, 2012, 11:47:39 am »
Godt der ikke skete mere, så også bare gnisterne og lygter der roterede i mørket. Gad vide om jeg bringer uheld, nummer 3 jeg har set der har smidt sin MC i år  :shock: Heldigvis alle uden person skade

Har desværre ikke nogen brugte dele.
GSX-R 600 K7

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Første slædetur på SVinet
« Svar #6 Dato: August 08, 2012, 08:08:59 am »
Alphasports.com er billige på originaldele hvis det er... Der har jeg handlet flere gange uden problemer.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

kasper2400

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 16
Sv: Første slædetur på SVinet
« Svar #7 Dato: August 12, 2012, 11:52:08 am »
Har bestilt racing set fordhviler fra USA, og købt en spejl original fra enghave, men nu fandt jeg så lige ud af min radiator blæser ikke kører, håber bare den har sat sig fast, læste den skulle være pænt dyr hvis det er motoren der er brændt  :cry:

også kommer de originale potter på idag, så er det værste sted med ridser(foruden forkåben) fjernet og så må vi se med håndtaget, om det ikke bare er et par løse forbindelser efter slaget.

Tak for responsen alle!