Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er vendt hjem fra italien da vi sprang tysklands delen over i denne omgang desværre så jeg har et sæt af http://www.louis.de/_207060422c4ca6a41c3c2a369e6d63d97d/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=525&wgr=221&list_total=7&anzeige=0&artnr_gr=10025335 hvis det kan bruges, det er nyt og ubrugt.
Kan ikke forestille mig andet, det er vel bare at smide et par stropper rundt om den, har nogle rok straps som du også kan låne hvis det er nødvendigt. Bare husk at "beskytte" lakken de steder der er kontakt med stropper osv.Turen var okay, der gik lidt mere strandferie i det end MC tur efter min smag. Må snuppe en tur til harzen når jeg har ferie i uge 31+32 Fuck nogle firkantet dæk man får efter 3200 km motorvej, grislingen fik da prøvet 212 på speedometeret med topboks uden at kunne ligge sig ned over tanken. Det var et sindsygt flot område at køre i østrig i bjergene når nu man ikke har været der før
Citat fra: -BR- efter Juli 11, 2012, 04:08:51 pmKan ikke forestille mig andet, det er vel bare at smide et par stropper rundt om den, har nogle rok straps som du også kan låne hvis det er nødvendigt. Bare husk at "beskytte" lakken de steder der er kontakt med stropper osv.Turen var okay, der gik lidt mere strandferie i det end MC tur efter min smag. Må snuppe en tur til harzen når jeg har ferie i uge 31+32 Fuck nogle firkantet dæk man får efter 3200 km motorvej, grislingen fik da prøvet 212 på speedometeret med topboks uden at kunne ligge sig ned over tanken. Det var et sindsygt flot område at køre i østrig i bjergene når nu man ikke har været der før Det lyder super Brian, mange tak. Er du hjemme de næste par eftermiddag? Så vil jeg prøve at kigge forbi efter tasken.Ift. firkantede dæk, så er der vel kun kur... Masser af SVingture!!
BR - Hvor har du været henne på ferie? Tager selv til Østrig i Uge 34 på MC hehe