Forfatter Emne: Charmetur med tøsepigebarnet i kbh  (Læst 1587 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

VikingPowerSV

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Charmetur med tøsepigebarnet i kbh
« Dato: Juli 30, 2012, 01:14:30 pm »
Nu har jeg en sød veninde der gerne vil ud og prøve hvordan det er at siddet på en så farlig motorcykel :)
Så er der nogen der har et godt forslag til en rute på en lille time omkring kbh med et is stop undervejs.

Start og slut østerport st.

Har prøvet nogle forskellige ruter, men de er både kedelige og med alt for mange lyskryds.

// Toke
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Sv: Charmetur med tøsepigebarnet i kbh
« Svar #1 Dato: Juli 30, 2012, 06:54:05 pm »
Jeg tror at et time er alt, alt for lidt. Fra Østerport kan du ikke nå ud på nogle interessante veje og samtidig have tid til en is, for at komme tilbage til Østerport. Jeg tror det er forklaringen på, at du ikke selv har kunnet finde på nogle sjove ruter.

Jeg ville afsætte to-tre timer til projektet, stop evt. inde i byen efter 10 minutter, hvor hun kan hive i nødbremsen, hvis det ikke er noget for hende alligevel.

Et forslag der kan holde sig inden for en time (udenfor myldretiden) kunne være Østerport - Flyvergrillen - Kongelundskroen - Østerport. Vejene er ikke så snoede (men sørg dog for at ramme Tømmerupvej), men det bliver da en smule landligt, og måske er det nok. Is i Dragør er også et fint mål, havnen er meget charmerende.
« Senest Redigeret: Juli 30, 2012, 06:56:01 pm af Smølfen »
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Sv: Charmetur med tøsepigebarnet i kbh
« Svar #2 Dato: Juli 30, 2012, 07:13:38 pm »
Jeg tror at et time er alt, alt for lidt. Fra Østerport kan du ikke nå ud på nogle interessante veje og samtidig have tid til en is, for at komme tilbage til Østerport. Jeg tror det er forklaringen på, at du ikke selv har kunnet finde på nogle sjove ruter.

Jeg ville afsætte to-tre timer til projektet, stop evt. inde i byen efter 10 minutter, hvor hun kan hive i nødbremsen, hvis det ikke er noget for hende alligevel.

Et forslag der kan holde sig inden for en time (udenfor myldretiden) kunne være Østerport - Flyvergrillen - Kongelundskroen - Østerport. Vejene er ikke så snoede (men sørg dog for at ramme Tømmerupvej), men det bliver da en smule landligt, og måske er det nok. Is i Dragør er også et fint mål, havnen er meget charmerende.

Hep hep, den rute kan jeg godt anbefale! :)

Tag evt. og kør ned fra Østerbro til Esplanaden og kør bagom toldboderne. Kør bagom kgs. nytorv og drej ned imod kalvebod brygge og den vej over sjællandsbroen til Amager. Kør af vejlands alle, og drej til højre ved kongelundsvej, eller ved ørestad blv. (hvor du så rammer kongelundsvej midtpå.)
Kør til du rammer tømmerupvej, og kør så til højre ud imod dragør, hvor i kan få en is.
Herefter kører du øst/nord på af lufthavnsvejen, følger amager strandvej, og kan køre ned bag kløvermarken og ud imod holmen.
Kryds over ved bus slusen og du rammer Christianshavn :)

har lavet den her til dig :)

http://goo.gl/xrpy3

Don Martino

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 22
Sv: Charmetur med tøsepigebarnet i kbh
« Svar #3 Dato: Juli 30, 2012, 07:19:54 pm »
Taarbæk havn og mole, er stedet du bør sætte dit move ind.
Blandingen af oldmoney, fiskeridyl og stråtag er meget fin. Hun skal været lavet af sten for ikke, at kunne lide det.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Charmetur med tøsepigebarnet i kbh
« Svar #4 Dato: Juli 30, 2012, 07:21:39 pm »
Ellers kør ud af Nybrovej gennem frederiksdal og videre ligeud hele vejen ad skodsborgvej til i rammer strandvejen. Alternativt kan ruten kortes af ved at køre gennem lyngby og ad klampenborgvej til strandvejen. Herefter retur til Østerport hvilket er nemt ind ad strandvejen. Der er mange muligheder for is på vejen. Eks. Paradis is på Lyngby Hovedgade hvor man kan sidde lidt i læ. Ellers ishuset i frederiksdal.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

VikingPowerSV

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Sv: Charmetur med tøsepigebarnet i kbh
« Svar #5 Dato: Juli 31, 2012, 11:19:05 am »
Fedt drenge !
Ser rigtig godt ud. Har slev trillet rundt ude på amager, men aldrig tænkt over at køre derud sammen med en anden.

Super lækkert at du har lavet det kort amaerdk ! :respekt:
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'