Forfatter Emne: Anbefaling søges: svejsning / sandblæsning / lakering i Hillerød området  (Læst 1596 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Hey,

jeg skal have svejset hængsler på en jernramme, som jeg skal bruge som havelåge, og efterfølgende have den sand- eller glasblæst og lakeret.

Da rammen fylder ret godt, og dermed er lidt omstændig at transportere rundt i landet, ville det være fint hvis der var nogen der kan anbefale et sted i Hillerødområdet. De skal selvfølgelig udføre et ordentligt stykke arbejde, men det gør ikke noget hvis de ikke er alt for dyre. :-)

"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Jeg ved ikke om de svejser, men Metacoat i Esbønderup har en glimrende pulverlak.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Jeg ved ikke om de svejser, men Metacoat i Esbønderup har en glimrende pulverlak.
OK, jeg finder nok en der kan svejse hængslerne på her i nærheden, det er ikke den store del af projektet.
Er de rimelige i pris? Og er pulverlak ikke en noget dyrere løsning i fht. alm lak ?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
pulver virker og spørgsmålet er om et par hundrede mere ikke er givet godt ud. Set over ti år er det jo peanuts.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
NYG du kan låne min trailer til transporten hvis det er...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing