Forfatter Emne: GSXR 750 k7 motor er ustabil !!!  (Læst 2127 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

El Bola

• Gæst
GSXR 750 k7 motor er ustabil !!!
« Dato: Juni 17, 2012, 07:34:01 pm »

hej

har lige et spg. jeg har en gsx r 750 k7.

her for et par dage siden da jeg skulle hjem fra arbejde, gik jeg ud for at starte min mc. normalt når man plejer at starte den så er der høje omdr. på den lige indtil et par sekunder senere hvor den så falder lidt ned. i dette tilfælde, så gjorde den det ikke denne gang og det syntes jeg lød underligt, derfor slukkede jeg den og prøvede at tænde den igen, men den startede ikke.

det eneste tidspunkt den gad at starte, det er når jeg holdt gassen inde, men hvergang jeg gav slip så slukkede motoren, det gjorde den også hver gang jeg satte den i gear og støttebenet var oppe.

når jeg så endelig fik den i gang så var motoren ustabil og der lugtede fælt af benzin fra udstødningen samt at den poppede/pruttede.

siden da har den gjordt det en gang til og det føles som om den går meget ujævn nu. den viser ikke nogen fejl på display.

er der nogen herinde der har måske en ide om hvad der er galt??

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
Sv: GSXR 750 k7 motor er ustabil !!!
« Svar #1 Dato: Juni 17, 2012, 08:02:24 pm »
Måske din(e) tændspol(er)

Havde samme problem på min Honda og der var en defekt tændspole( sidder vist en tændspole i hver "tændrørs hætte")
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Kondi

• Sandt SVin
Sv: GSXR 750 k7 motor er ustabil !!!
« Svar #2 Dato: Juni 17, 2012, 11:25:10 pm »
Defekt temperatursensor? Har prøvet noget lignende, og det lyder til at den tror, der er iskoldt og blander for fed... den drukner og kan ikke holde tomgang. Hvilket også forklarer lugt af benzin i udstødning. Det kan også være fejl i ECU? Måske en idé at få udkørt en diagnose.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator