Forfatter Emne: SV 650 S logo i eps format  (Læst 1420 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hr Kjaer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
    • Grislingen
SV 650 S logo i eps format
« Dato: Juni 07, 2012, 07:34:14 pm »
er der ikke en venlig sjæl som ligger inde med SV 650 S logoet i eps format? Skal lige ha det skåret i noget folie, men kan ikke finde det i eps format. Illustrator-genererede pdfer kan også bruges, men det skal være vector-grafik.
Kan godt se emnet har været oppe før, men kan kun finde logoet som jpg  :(

Og ja, jeg kan godt selv rentegne det, men man er vel lidt doven...  :innocent: 

På forhånd tak for hjælpen  :D
Suzuki SV 650 S  · 2007 · Mivv Titanium · Hyperpro  Bagdæmper · Rizoma:
http://motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=42542

criis

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
Sv: SV 650 S logo i eps format
« Svar #1 Dato: Juni 07, 2012, 09:09:59 pm »
Hvis du har en jpg i nogenlunde kvalitet burde Inkscape kunne generere en svg og sikkert også eps (evt. via en tilfældig converter) med minimalt manuelt arbejde. Jeg er i hvert fald blevet overrasket nogle gange over, hvad Inkscape kan gøre uden at blive holdt i hånden. Nogle enkelte fejlagtige knudepunkter får den sat, bevares, men som regel er den ret god til at gennemskue, hvad der er kurver, etc. YMMV. Held og lykke.

Hr Kjaer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
    • Grislingen
Sv: SV 650 S logo i eps format
« Svar #2 Dato: Juni 07, 2012, 09:19:01 pm »
Hvis du har en jpg i nogenlunde kvalitet burde Inkscape kunne generere en svg og sikkert også eps (evt. via en tilfældig converter) med minimalt manuelt arbejde. Jeg er i hvert fald blevet overrasket nogle gange over, hvad Inkscape kan gøre uden at blive holdt i hånden. Nogle enkelte fejlagtige knudepunkter får den sat, bevares, men som regel er den ret god til at gennemskue, hvad der er kurver, etc. YMMV. Held og lykke.

Ja eller evt livetrace i Illustrator (plejer at virke super), men tænkte jeg kunne slippe helt for at røre en finger hvis der var en som havde filen...  :oops:
Suzuki SV 650 S  · 2007 · Mivv Titanium · Hyperpro  Bagdæmper · Rizoma:
http://motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=42542

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
SV 650 S logo i eps format
« Svar #3 Dato: Juni 07, 2012, 11:53:30 pm »
PM med din mail, så finder jeg den til dig...
Jeg har brugt lidt tid på at rentegne logoet, hele logoet er væltet 30% og jeg har tegnet det i vinkel ret, og efter følgende tiltet det, så alt blev ens lige og rigtigt... Min sv fortjener bedre end skæve og uens streger og det du kan finde på nettet er de omtalte uheldige auto funktioner, det er bare ikke godt nok... Hvis man er tolerant nok,er alt godt nok!

Jeg må ikke uploade pdf filer til forummet fra min iPad, så jeg kunne kun lægge den op i jpg
Og da jeg aldrig logger ind på forumet på min laptop...