Forfatter Emne: SV1000S reservedele søges  (Læst 1943 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

JohnnyMan

  • Gæst
SV1000S reservedele søges
« Dato: Maj 07, 2012, 11:00:31 am »
Hej SV Riders,

Jeg står i en lidt uheldig situation.
Det er sådan at jeg har de to sidste to sæsoner har kørt rundt på en SV650SK7 og valgte at skifte den ud til noget større, for denne sæson.
Jeg købte en rigtig fin SV1000SK4, kommer ud på gaden og allerede anden dag efter, komme jeg ud til cyklen og den er totalt skades. Det tyder på skaden er sket af en mindre last bil, eller stor varevogn. Der er åbenbart en som har kørt hårdt ind i den og derefter smuttet fra stedet. Politiet har været på stedet, men siger uheldigvis at der ikke er meget at komme efter :(

Grunden til at den er erklæret totalt skades, er fordi stellet er knækket og kan højtsandsynligt ikke repareres, jeg vil nu stadig gøre et forsøg.
Mit spørgsmål lyder så på, er der nogle der ligger inde med et komplet stel ? jeg skal højtsandsynligt bruge flere dele, end bare stellet, men vægler at bygge op fra bunden og ser hvad kan bruges og hvad ikke kan bruges.

Mvh
JohnnyMan

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
SV1000S reservedele søges
« Svar #1 Dato: Maj 07, 2012, 11:04:15 am »
Surt show. Var den ikke kasko forsikret?
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Husum

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 348
Sv: SV1000S reservedele søges
« Svar #2 Dato: Maj 07, 2012, 12:20:25 pm »
Åhhhh hvor skulle sådan nogle mennesker da bare have så mange tæsk!

Husk at hvis tidligere ejer var kasko-forsikret - så dækker hans forsikring i 3 uger efter salget, hvis ellers I har dækket jer ind med en fornuftig slutseddel osv.
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

JHS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 64
  • Jacob
Sv: SV1000S reservedele søges
« Svar #3 Dato: Maj 07, 2012, 12:34:19 pm »
Hvis man skifter stellet - er det så ikke en anden cykel sådan teknisk set?

Hvis jeg var dig ville jeg købe en hel sv i udlandet hvor det er billigt og så flytte delene over - ellers tror jeg du kan søge lang tid efter alle de dele du skal bruge til en god pris. Men jeg ved heller ikke hvad du har tilbage fra den gamle?


Jacob
ejer af Sort grisling :) SV650S