Forfatter Emne: Heads up! .... IF forsikring  (Læst 1373 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

JHS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 64
  • Jacob
Heads up! .... IF forsikring
« Dato: Maj 02, 2012, 02:02:05 pm »

Hej,

Så har man lært det med. Efter at have forsikret min MC fik jeg et brev fra IF forsikring som jeg troede var den første opkrævning på forsikring. Imidlertid viser det sig at deres system har annulleret forsikringen og det stod der så også på regningen - jeg ringede derind og spurgte hvad der foregik og de sagde at det var en fejl i deres system eller skats - uden videre forklaring - så det er blevet fikset nu.

Hvis der er nogle af jer der har IF og har modtaget brev fra dem så åbn dem asap og tjek - tror ikke de dækker noget hvis systemet har opsagt forsikringen.

Jacob
ejer af Sort grisling :) SV650S

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Sv: Heads up! .... IF forsikring
« Svar #1 Dato: Maj 02, 2012, 05:54:15 pm »
De er nogle kløvninger. Da jeg tegnede min gik der lang tid uden jeg modtog noget girokort. Da jeg så ringede derind efter en god månede kunne de fortælle mig at de havde lavet en fejl (pga en nyansat) så havde kørt den første månede uden nogen forsikring :s
Suzuki SV 650 S k3

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Heads up! .... IF forsikring
« Svar #2 Dato: Maj 02, 2012, 07:48:04 pm »
Jeg har kun haft positive oplevelser med dem indtil nu... Men har dog ikke prøvet nogen erstatningssager endnu.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Heads up! .... IF forsikring
« Svar #3 Dato: Maj 02, 2012, 09:03:22 pm »
hey. Har heldigvis kun haft gode oplevelser med if, en enkelt totalskade i bil pga påkørsel den var hurtigt behandlet og pengene røg direkte ind uden problemer.
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

JHS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 64
  • Jacob
Sv: Heads up! .... IF forsikring
« Svar #4 Dato: Maj 03, 2012, 12:01:58 pm »
Lyder godt, Andreas, jeg har heller ikke opsagt dem - ville bare sige det hvis der var sket noget for andre her i forummet :)

ejer af Sort grisling :) SV650S