Forfatter Emne: Mangler modeller til mc-fotos  (Læst 8893 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #30 Dato: Marts 28, 2012, 03:03:31 pm »
BOWMAN76 : Hvad med at finde en lokation for fotosessionen og få sat en dato og så kan en admin oprette det som en aktivitet. Så kan man blot melde sig på.
                      Dette er da en god anledning til at mødes i Nordsjælland til lidt hygge og kørsel. Bare en tanke.

Jeg er frisk hvis jeg kan på datoen.

Mvh Per

Bulderdag 2012 ?

Ja hvorfor ikke...tror sgu at du selv lige har meldt dig som arrangør af Bulderdagen sammen med Bowman76  :mrgreen:  :blink:.... Skurken og BLZ har lidt erfaringer mht walkies og jeg tror det er GreenDevil som har leveret måleudstyr...... bedst med et lukket industriområde uden trafik.... ala trafikcenteret ved Køge/Ølby


Tænkte nok at den skulle komme fra dig Per...  :club: Nej tak (jeg har fuldt op).. men jeg møder måske op og ser om jeg kan forbedre mig fra sidste år når jeg nu har nye råberør i kaboing...
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #31 Dato: Marts 28, 2012, 03:49:06 pm »
Tænkte nok at den skulle komme fra dig Per...  :club:

Sådan er det at stikke næsen frem..så er man straks udråbt til fører ....  :whipped: 
Nå men ideen er sgu god nok med Fotosession og Bulderdag ....og hvis man kan sørge for godt vejr og en masse babes ... så kunne man jo også få lavet en fed kalender.... :evil:

Hold da kæft jeg er krativ i dag ....!  :hand: 
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #32 Dato: Marts 28, 2012, 03:52:30 pm »
Fine ideer i kommer med mht, bulderdag..  :wink:  :thumbsup:
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Sv: Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #33 Dato: Marts 28, 2012, 05:34:25 pm »
De godt nok meget sløret?? Sikker på du har instillet dit kamera rigtig? Ser ud til at du har en for "lang" lukke tid til at de bliver rigtig skarpe?

1/320 sekund lukketid er hurtigt nok  :wink:

Den røde er klart uskarp, men den blev også skudt "fra hoften" som en pludselig indskydelse, da han kom meget stærkt og jeg ikke var sikker på, om Gregers var lige i hælene på ham.

Men det er altså heller ikke ligetil at tage billeder (med panorering) af en mc, der kommer med 70+ km/h - selvom der anvendes stativ, der skal rigtig mange forsøg til. Nogen gange er det nødvendigt at droppe panorering, fokusere manuelt på et stykke asfalt, have en lille blændeåbning og så ellers holde knappen i bund, når mc´en kommer kørende forbi. Det er hammersvært  :)
Om ikke andet gav dagen lidt øvelse og erfaring.

Jeg er med på endnu et forsøg til bulderdag. Kommer der masser af babes, så må vi nøjes med en kalender med dem, hvis det andet glipper  :mrgreen:


Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #34 Dato: Marts 29, 2012, 09:17:50 am »
De godt nok meget sløret?? Sikker på du har instillet dit kamera rigtig? Ser ud til at du har en for "lang" lukke tid til at de bliver rigtig skarpe?

1/320 sekund lukketid er hurtigt nok  :wink:

Den røde er klart uskarp, men den blev også skudt "fra hoften" som en pludselig indskydelse, da han kom meget stærkt og jeg ikke var sikker på, om Gregers var lige i hælene på ham.

Men det er altså heller ikke ligetil at tage billeder (med panorering) af en mc, der kommer med 70+ km/h - selvom der anvendes stativ, der skal rigtig mange forsøg til. Nogen gange er det nødvendigt at droppe panorering, fokusere manuelt på et stykke asfalt, have en lille blændeåbning og så ellers holde knappen i bund, når mc´en kommer kørende forbi. Det er hammersvært  :)
Om ikke andet gav dagen lidt øvelse og erfaring.

Jeg er med på endnu et forsøg til bulderdag. Kommer der masser af babes, så må vi nøjes med en kalender med dem, hvis det andet glipper  :mrgreen:

Er det en hobby du lige er begyndt på ??  eller har du allerede eksempler på dine "model" fotos ??  jeg er bare nysgerrig, hvis jeg nu gerne ville have knipset et par skud af mine ny-reno-malede mc ..

Benji

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Sv: Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #35 Dato: Marts 29, 2012, 02:13:23 pm »
BOWMAN76 : Hvad med at finde en lokation for fotosessionen og få sat en dato og så kan en admin oprette det som en aktivitet. Så kan man blot melde sig på.
                      Dette er da en god anledning til at mødes i Nordsjælland til lidt hygge og kørsel. Bare en tanke.

Jeg er frisk hvis jeg kan på datoen.

Mvh Per

Bulderdag 2012 ?

Er der egentlig en dato for årets Bulderdag?
nu TL1000R - tidligere SV1000S

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #36 Dato: Marts 29, 2012, 03:44:05 pm »
BOWMAN76 : Hvad med at finde en lokation for fotosessionen og få sat en dato og så kan en admin oprette det som en aktivitet. Så kan man blot melde sig på.
                      Dette er da en god anledning til at mødes i Nordsjælland til lidt hygge og kørsel. Bare en tanke.

Jeg er frisk hvis jeg kan på datoen.

Mvh Per

Bulderdag 2012 ?

Er der egentlig en dato for årets Bulderdag?
Nope...men det kommer nok
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #37 Dato: Marts 29, 2012, 08:28:34 pm »
jeg er også frisk på at skyde lidt billeder....

har canon 50D og bla Canon EF 24-105MM F/4.0L IS USM + Canon EF 70-200mm 2.8L IS  USM  de 2 objektiver er ret så gode....   det sidste ret lysstærkt....

men udstyr gør jo ikke at man får gode skud i kassen.... men øvelse øvelse øvelse

derfor har jeg taget med på et par polterarbent ture (mc) og skudt lidt

skal vist også have lært det der photoshop
nu med yamaha fz1 2008

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #38 Dato: Marts 29, 2012, 08:58:46 pm »
nu med yamaha fz1 2008

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #39 Dato: Marts 30, 2012, 08:48:39 am »


har canon 50D og bla Canon EF 24-105MM F/4.0L IS USM + Canon EF 70-200mm 2.8L IS  USM  de 2 objektiver er ret så gode....   
Hold da kæft hvor er det der bare sort snak for os udenforstående  :blink:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #40 Dato: Marts 30, 2012, 10:28:41 am »


har canon 50D og bla Canon EF 24-105MM F/4.0L IS USM + Canon EF 70-200mm 2.8L IS  USM  de 2 objektiver er ret så gode....   
Hold da kæft hvor er det der bare sort snak for os udenforstående  :blink:

hahaha kender også kun Canon  :shock:
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #41 Dato: Marts 30, 2012, 11:17:32 am »


har canon 50D og bla Canon EF 24-105MM F/4.0L IS USM + Canon EF 70-200mm 2.8L IS  USM  de 2 objektiver er ret så gode....   
Hold da kæft hvor er det der bare sort snak for os udenforstående  :blink:

hahaha kender også kun Canon  :shock:

Du mener udtrykket Kanon!?!?  :innocent:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Mangler modeller til mc-fotos
« Svar #42 Dato: Marts 30, 2012, 12:42:49 pm »


har canon 50D og bla Canon EF 24-105MM F/4.0L IS USM + Canon EF 70-200mm 2.8L IS  USM  de 2 objektiver er ret så gode....   
Hold da kæft hvor er det der bare sort snak for os udenforstående  :blink:

hahaha kender også kun Canon  :shock:

Du mener udtrykket Kanon!?!?  :innocent:
Nej det har noget med musik at gøre.
Alternativt et svært artilleri.
 :lmao:
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"