Forfatter Emne: Hvilken flydende pakning?  (Læst 4539 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Hvilken flydende pakning?
« Dato: Februar 04, 2012, 09:25:43 pm »
Så er alle dele blevet malet, og har endda samlet stellet så meget at det nu er tid til at få motoren i igen! (yes yes yes). Har dog imidlertidig skilt koblingsskjoldet på motoren af for at få det glasblæst. Det er nu gjort, men skal have sat ruden hvor man kan aflæse oliestanden i skjoldet igen. Dette kræver noget flydende pakning. Da pakningen jo vil ligge i olie hele tiden, er jeg lidt i tvivl om hvad pakningen skal kunne holde til. Skal den være benzinfast, eller kan en "normal" omgang flydende pakning holde?
Suzuki SV 650 S k3

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Hvilken flydende pakning?
« Svar #1 Dato: Februar 04, 2012, 11:56:49 pm »
Det er bare en Flydende silicone pakning du skal have fat i...  :wink:

Evt, bud: http://tmpshop.dk/product.asp?product=33237  (virker 100%)

Mvh
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Sv: Hvilken flydende pakning?
« Svar #2 Dato: Februar 05, 2012, 01:10:19 am »
Ok. Så nemlig på thansens hjemmeside at de hvde noget til 69 kr der kunne holde op til 250 grader tror jeg. Men den var ikke benzinfast. Og så var der en til 200 som var benzinfast. Så tænkte på om jeg bare kunne købe den billige? Da mit projekt allerede er overskredet med et par tusinde, var det ikke dårligt at spare 130 kr :) så kan jeg måske få smør på brødet til marts :p
 
Suzuki SV 650 S k3

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Hvilken flydende pakning?
« Svar #3 Dato: Februar 05, 2012, 09:58:45 am »
Ok. Så nemlig på thansens hjemmeside at de hvde noget til 69 kr der kunne holde op til 250 grader tror jeg. Men den var ikke benzinfast. Og så var der en til 200 som var benzinfast. Så tænkte på om jeg bare kunne købe den billige? Da mit projekt allerede er overskredet med et par tusinde, var det ikke dårligt at spare 130 kr :) så kan jeg måske få smør på brødet til marts :p

200 grader er alt rigeligt!
Hvis du alligevel skal have andre stumper fra Louis, er denne her også et bud: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004178

Husk billeder  :mrgreen:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Sv: Hvilken flydende pakning?
« Svar #4 Dato: Februar 05, 2012, 10:13:45 am »
Har taget.billeder, og får taget nogle flere i dag. Den du linker til er heller ikke benzinfast, men det må jeg jo så gå udfra ikke er et krav. Så køber jeg sgu bare den i thansen. Tak for hjælpen :)

UPDATE UPDATE:

Til de interesserede, så kan i følge projektet her

(Er stadig lidt i tvivl om det er ligegyldigt med benzinfast pakning, så længe det kan modstå varmen?)
« Senest Redigeret: Februar 08, 2012, 10:17:52 pm af thilemann »
Suzuki SV 650 S k3

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Hvilken flydende pakning?
« Svar #5 Dato: Februar 10, 2012, 08:05:38 am »
Den SKAL være benzinfast...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Sv: Hvilken flydende pakning?
« Svar #6 Dato: Februar 10, 2012, 12:37:46 pm »
Fik det gjort ved en mekaniker i går, og han sagde at det han brugte var noget man brugte til at samle oliepumper med, så mon ikke det går :)
Suzuki SV 650 S k3