Hej drenge og piger
Jeg har sådan en gul satan som kan skrige og hyle, problemet er at den også gør det når den ikke skal :-/
Er der andre der kender denne lås, som har lignende erfaringer??
Jeg ærgrer mig ekstra meget, da jeg ellers var tæt på at købe Abus Detecto, men skiftede mening til sidst...
Det der sker er, at jeg sætter den på skiven, drejer nøglen og tager den ud. Lidt efter siger den biiip, og såner den armeret. Så sker der det at mens jeg er på vej væk fra cyklen uden at en flue har været i nærheden af den, så begynder den sgu at gale op som om 4 polakker var ved at løbe med den.
Ikke nok med det, den har lige været til en uges opbevaring hos svigerforældrene, og her drejede jeg selve låsen sådan at alarmen ikke skulle være tændt, sådan har jeg forstået instruktionen, og den har heller ikke hylet, men de siger at den har lavet de der 2 biiip-lyde der kommer lige inden den går i gang, og den lavede også mærkelige lyde da jeg stod med den i hånden her til aften og åbnede og lukkede den osv...
Nååårhh jo, og den begyndte sgubat hyle da jeg rykkede i den inden jeg låste den op...
Som I kan læse giver den mig grå hår og jeg ved ikke om det er mig der er en kegle eller om der er et problem med den...