Forfatter Emne: kæreste sorger part 2!  (Læst 3946 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
kæreste sorger part 2!
« Dato: December 12, 2011, 12:40:36 pm »
ja.. som mange af jer nok husker så postede jeg en lille historie om at få godt råd da jeg var dum nok til at slå op med min kæreste for omkring et halvt år siden.
nu er jeg her så igen. jeg gik jo tilbage til hende igen og det gik rigtig godt i en tid.. men nu er vi ikke samen mere.. jeg valgte igen at slutte det da jeg simpelt hen ikk havde ro på i mit liv omkring hende. jeg elskede hende og gør det stadig., men følte ikk jeg kunne stole helt på hende og at hun faktisk bare gjorde hvad hun ville lige meget hvad min mening var, hun havde en søn som jeg også lukkede ind og savner vildt meget,, hun er 36 og jeg er 29. vi mødres på vores arbejde hvor vi begge stadig arbejder.
jeg gik fra hende for 3 mdr siden fordi hun blev ved med at krydse mine grænser. hun havde besøg af en gut i vores hjem som jeg ikk ville ha kom der!. hun havde gjort det før og da vi efterfølgende snakkede om det ga hun udtryk for at hun godt kunne acceptere det, men så skete det igen.. hva helvede.. og så når jeg ikke er der.. hendes veninde havde havf hem med på besøg imens jeg ikke var hjemme.. og ikk nok med det,, jeg skulle spørge for at få info om det. min film knak totalt og brugte to dage på at tænke om jeg kunne leve med en kæreste som bare var ligeglad med mine holdninger .. og det er jo ikk holdninger jeg har for at være led ved hende eller noget,, det er jo holdninger jeg har for at ku ha det godt i et forhold. der var mange problemer og dette var bare prikken over ièt. jeg gik fra hende og har haft det godt i 3 mdr. det skal siges at jeg til´sidst da vi var sammen havde det så fdårligt rent psykisk at jeg vågnede halv 5 hver mprgen med skidesyge og opkast. en kæmpe knude i maven.,,. første dag jeg sov aleve efter at ha slået op sov jeg fantastisk...
men så snakkede jeg med hende på arbejdet for et par uger siden,, og vi kom i diskution om nogen ting og så kom vi i gang med forholdet også. vi har ikk snakket sammen ellers og det er gået fint. men finder så ud af at hun er kommet godt videre.. hun har været sammen med andre mænd, men ikk noget særligt,, skal lige siges at vores sexliv var helt specielt. virkelig.. det var kærlighed og sex i et,, har aldrig oplevet noget lig i mit liv. men mit problem er nu at jeg har det sårligt,, som forsinkede kærestesorger.. jeg savner hende vildt meget og savner det vi havde sammen. (når det var godt) ved godt at hun ikk gjorde mig glad til sidst,, men min kærlighed til hende var så stor og den kan stadig knække mig,, jeg har måtte melde mig syg fra arbejde for at få styr på mit hoved.. hun sagde den anden dag at hun godt vidste at det var forkert det hun gjorde dengang.. jeg er bare så fustreret.. hvorfor så ikke sige det da det skete??... hvorfor vente 3 mdr. tanken om at hun har været sammen med andre gir mig kvalme!.. og så det tanken om at hun er kommet nok videre til at kunne være sammen med andre mænd.. så her tænker jeg,, hun kan umuligt ha erlsket mig som jeg elskede hende.... så havde man jo kæmpet for at løse problemerne dengang. mit problem er at jeg virkelig troede at det var hende jeg skulle være sammen med i resten af mit liv.. og det er det så ikke. kan ikk forestille mig at få den slags følelser for nogen ander.. de var så extremt store,, og nu mærker jeg straffen for at reagere i vrede i stedet for at snakke med hende om det.. men det er for sent nu og jeg vil bare gerne ha det bedre igen. har spændinger i maven oig en klump i halsen 24-7.. hva helvede kan jeg gøre for at komme oven på igen.. har nogen været ude for noget lig?
kh
Dennis
Dennis

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #1 Dato: December 12, 2011, 01:15:48 pm »
Kærlighed er en svær bandit - og dit tilfælde er ikke enestående. Der er rigtig mange der har været igennem det samme, og desværre er der kun én ting at sige; let it go. Du har allerede taget beslutningen om at det ikke kunne fungere for jer. Det lyder til at være den helt rigtige beslutning. Mavefornemmelsen du ved...

At det så kan bølge frem og tilbage med følelser er helt normalt. Men et godt forhold kræver stor interesse og pleje af TO parter, og det lader til du måske har trukket det tunge læs. Men dialog er dog altafgørende!

Læg det lidt på is og hold kontakten ved lige. Din beslutning kan for hende også have åbnet øjnene... Måske I via dialog kan komme tilbage på sporet? Ellers er det op på hesten igen. Du har hele livet foran dig og en sådan ærgelig situation skal ikke slå dig helt til brænde, selvom jeg ved det er svært at se udenom.

 :thumbsup:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Daniel Laima

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #2 Dato: December 12, 2011, 01:18:03 pm »
Hej Dennis, jeg kan sagtens forstå dig!
Jeg har været igennem noget der ligner, det er vigtigt at du ikke går rundt og tror du er den eneste
Der er mange mænd, som har været igennem det samme, som du oplever lige nu..
Et rigtigt godt mentalt værktøj, når du begynder at savne hende, er at tænke på alle de negative sider omkring.
Når man begynder at savne en eks, så er man super meget tilbøjelig til at glemme alt om det dårlige og fokusere 100% på det gode.
Prøv og fokuser på hvorfor det egentlig var, at du slog op med hende i første omgang!
Det hjalp meget for mig, da jeg sidste år slog op med min :)
Prøv engang og overvej, hvilken følelsesmæssig rutschebane hun har været skyld i, at du er endt ud i.

SV1000SK6 - Ixil Carbon, rimstripes, fuldkåbe, egoskal, PUIG, hugger

haldo

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #3 Dato: December 12, 2011, 07:10:13 pm »
Hvis du var lykkelig før en person, så kan du også være lykkelig efter en person.

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #4 Dato: December 12, 2011, 07:59:51 pm »
Hvis du var lykkelig før en person, så kan du også være lykkelig efter en person.
Ud og bliv bekræftet! HÆVN-KNEPPE DET FUCKING JULEFROKOSTTID!
BULLDOGG - KNEP KNEP, DRIK DRIK, HOR HOR, SNIF SNIF

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #5 Dato: December 13, 2011, 10:05:03 am »
Hvis du var lykkelig før en person, så kan du også være lykkelig efter en person.
Ud og bliv bekræftet! HÆVN-KNEPPE DET FUCKING JULEFROKOSTTID!
BULLDOGG - KNEP KNEP, DRIK DRIK, HOR HOR, SNIF SNIF

Sortberg -> Du er den bedste terapeut jeg kender :-D Hvad tager du i timen?

Dennis -> Har du nogensinde hørt om "beaten wife syndrome"? Well... Der burde i allerhøjeste grad også være noget der hed "emotionally abused husbond syndrome"!!! Kort fortalt går det ud på at kvinder der tugtes har en utrolig tendens til at forsvare og blive hos deres røvhul af en mand. Ditto sker det at forelskede mænd kæmper for deres kvinders gunst, respekt og kærlighed - helt uden at være i stand til at indse at de bliver udnyttet rent følelsesmæssigt.

Sådan som du fremlægger situationen tror jeg at det er tilfældet for jer! Jeg har også haft en kæreste som var en lille smule ældre end mig og som allerede havde en søn som hun havde fået i en relativt tidlig alder. Når jeg tænker tilbage på de uacceptable og tåbelige ting hun af og til gjorde, så kan jeg næsten blive i tvisl om hvor vidt hun virkeligt elskede mig og ikke blot den tryghed og stabilitet jeg gav hende. En ting er i hvert fald indlysende klart for mig nu - det var på alle tænkelige måder det HELT rigtige for mig at cutte AL kontakt til hende for at komme videre.

Her mener jeg virkelig AL kontakt... Hvis hun skrev en SMS (hvilket hun af og til gjorde selvom hun havde lovet at lade være) så røg den direkte i papirkurven uden at blive læst. Det samme galt e-mails og hun blev desuden blokeret på facebook.

Nu hvor det er et lille års tid siden at jeg har snakket med hende kan jeg kun sige at det var svært...... men det HELT rigtige at gøre for mig. Det hjalp mig med at se frem i stedet for at kigge tilbage (som du gør lige nu). Kig helt ind i dig selv - du ved det er den rigtige beslutning at komme videre........ Ellers havde du ikke skrevet herinde ;-)

Man kan blive overrasket over hvor mange følelser man har i klemme selvom man troede at man slap derfra med skindet i behold. i forlængelse af denne erkendelse skal man satme også være skarp overfor IKKE at lade disse ar på sjælen gå ud over den næste man møder. Det er svært at lade være med at komme til det - hvis hun måske har facetter som minder om din eks. Men hvis bare man kan snakke om det og finde ud af at sige undskyld - så går det!

Anyway - mit forslag: drop AL kontakt med hende, fortæl hende evt. at det er din beslutning og at du gerne vil have at hun respekterer den... Og vær stærk nok til at ignorere hende hvis hun en dag tror at hun har indset hvor meget hun har kvajet sig. Græsset ER grønnere på den anden side  :wink:
« Senest Redigeret: December 13, 2011, 10:08:07 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #6 Dato: December 13, 2011, 01:46:22 pm »
Når jeg tænker tilbage på de uacceptable og tåbelige ting hun af og til gjorde, så kan jeg næsten blive i tvisl om hvor vidt hun virkeligt elskede mig og ikke blot den tryghed og stabilitet jeg gav hende. En ting er i hvert fald indlysende klart for mig nu - det var på alle tænkelige måder det HELT rigtige for mig at cutte AL kontakt til hende for at komme videre.

Græsset ER grønnere på den anden side  :wink:

JA! Den er jeg med på. Ditch the bitch, som man siger på gaden  :afro:
Jeg husker meget lidt af det gode jeg havde med min ex, men jeg kan komme på utallige eksempler på syge situationer, og hvorfor det IKKE skulle være os to. Om jeg er fyldt op med had?? Måske, men jeg klarer mig strålende (alligevel) :D

Bare fordi man knalder en anden, er det ikke sikkert man er kommet videre, men det føles rart i dilleren  :thumbsup:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #7 Dato: December 13, 2011, 01:56:07 pm »
hej alle.. tusind tak for opbakningen!
jeg er så i en situation hvor jeg arbejder sammen med hende,, så kan ikk stikke af for evigt,, vil bare være stærk nok til at kunne stå imod. men ved godt det er det rigtige jeg har valgt at gøre, især hvis hun allerede har været sammen med andre gutter. så har hun umuligt haft de samme følelser i det som jeg har haft.
til kondi:
ja tror du har ret... der skal 2 til at få et forhold til at virke,, og det nytter ikke noget at man er alene om det.. så er løbet jo kørt. hun var noget helt spicielt for mig,, håber bare at den næste bliver lige så spiciel!!!

jeg har nok været meget ivrig for at gøre hende glad og fundet mig i mange ting i forholdet,, men der var også mange gode ting,, men hjælper jo ik noget hvis det dårlige der er i forholdet ikke er til at leve med. jeg vil prøve at huske på alle de dårlige ting der fik mig til at gå min vej.. alle andre der kender mig kan godt se at jeg er rigtig på den... så må bare fremad nu!

har det lidt bedre i dag,, det køre lidt op og ned.. det går lige i nærverne og i maven på mig,, men synes det går fremad nu. det var dejligt at læse jeres svar,, har givet mig et par gode værktøjer!.. tusind tak!

Dennis

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #8 Dato: December 13, 2011, 04:16:44 pm »

Dennis -> Har du nogensinde hørt om "beaten wife syndrome"? Well... Der burde i allerhøjeste grad også være noget der hed "emotionally abused husbond syndrome"!!! Kort fortalt går det ud på at kvinder der tugtes har en utrolig tendens til at forsvare og blive hos deres røvhul af en mand. Ditto sker det at forelskede mænd kæmper for deres kvinders gunst, respekt og kærlighed - helt uden at være i stand til at indse at de bliver udnyttet rent følelsesmæssigt.

Sådan som du fremlægger situationen tror jeg at det er tilfældet for jer! Jeg har også haft en kæreste som var en lille smule ældre end mig og som allerede havde en søn som hun havde fået i en relativt tidlig alder. Når jeg tænker tilbage på de uacceptable og tåbelige ting hun af og til gjorde, så kan jeg næsten blive i tvisl om hvor vidt hun virkeligt elskede mig og ikke blot den tryghed og stabilitet jeg gav hende. En ting er i hvert fald indlysende klart for mig nu - det var på alle tænkelige måder det HELT rigtige for mig at cutte AL kontakt til hende for at komme videre.

Her mener jeg virkelig AL kontakt... Hvis hun skrev en SMS (hvilket hun af og til gjorde selvom hun havde lovet at lade være) så røg den direkte i papirkurven uden at blive læst. Det samme galt e-mails og hun blev desuden blokeret på facebook.

Nu hvor det er et lille års tid siden at jeg har snakket med hende kan jeg kun sige at det var svært...... men det HELT rigtige at gøre for mig. Det hjalp mig med at se frem i stedet for at kigge tilbage (som du gør lige nu). Kig helt ind i dig selv - du ved det er den rigtige beslutning at komme videre........ Ellers havde du ikke skrevet herinde ;-)

Man kan blive overrasket over hvor mange følelser man har i klemme selvom man troede at man slap derfra med skindet i behold. i forlængelse af denne erkendelse skal man satme også være skarp overfor IKKE at lade disse ar på sjælen gå ud over den næste man møder. Det er svært at lade være med at komme til det - hvis hun måske har facetter som minder om din eks. Men hvis bare man kan snakke om det og finde ud af at sige undskyld - så går det!

Anyway - mit forslag: drop AL kontakt med hende, fortæl hende evt. at det er din beslutning og at du gerne vil have at hun respekterer den... Og vær stærk nok til at ignorere hende hvis hun en dag tror at hun har indset hvor meget hun har kvajet sig. Græsset ER grønnere på den anden side  :wink:

Been there done that - hele spektret også det med at slås med følelser efterfølgende..på godt og ondt...super input skurk  :thumbsup:  her behøver jeg ikke fylde noget på ...udover at græsset ikke ER grønnere...du kan altid finde noget mos i græsset   :mrgreen: .... og tro mig sådan har den nye partner det også med os...selvom vi synes vi er så pisse go'e og dejlige, men man må acceptere hele pakken som den er og så gennem åbenhed, dialog, kommunikation, ærlighed tilpasse pakken.. løbende fra nu og hele livet... hvis man øsnker at bevare et forhold og bygge det. Jeg så fik jeg jo alligevel klemt lidt ind  :rolleyes: :whatever: :grin:
Få hende helt ud af systemet inden du starter noget andet seriøst op ..... og mor dig gerne i denne periode  :innocent: bare du er ærlig om at du bare skal more dig

Op med snuden gamle jas..... det vil komme til dig hvis du arbejder på det  [afro|
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #9 Dato: December 13, 2011, 05:55:27 pm »
Skurken er inde på det helt rigtige - hvis du bliver forelsket i en som behandler dig dårligt, så reagerer de fleste sjovt nok med at blive endnu mere forelsket og kæmpe endnu mere for den anden. Det er virkelig usundt, og sådan et forhold kommer bare længere og længere ud af balance.

Lige nu savner du formentlig ikke de dumme ting hun gjorde? Lad være at idolisere hende og tro at hun var perfekt for dig - det var hun jo helt tydeligt ikke. Faktisk pissede hun på dig ved flere lejligheder, og der må du mande dig op og erkende at det skal du ikke finde dig i - og du skal i al fald ikke savne det.

Når det så er sagt - skift job! Det bliver ved med at køre rundt i dit hoved hvis du skal se på hende hver dag.
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #10 Dato: December 13, 2011, 06:13:52 pm »
Ja, de kloge ord er allerede sagt. Skift job og er det dir drømmejob så må du gøre dig bedre venner med chefen og få ham til at fyre hende  :club:
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #11 Dato: December 13, 2011, 07:33:52 pm »
Når jeg tænker tilbage på de uacceptable og tåbelige ting hun af og til gjorde, så kan jeg næsten blive i tvisl om hvor vidt hun virkeligt elskede mig og ikke blot den tryghed og stabilitet jeg gav hende. En ting er i hvert fald indlysende klart for mig nu - det var på alle tænkelige måder det HELT rigtige for mig at cutte AL kontakt til hende for at komme videre.

Græsset ER grønnere på den anden side  :wink:

JA! Den er jeg med på. Ditch the bitch, som man siger på gaden  :afro:
Jeg husker meget lidt af det gode jeg havde med min ex, men jeg kan komme på utallige eksempler på syge situationer, og hvorfor det IKKE skulle være os to. Om jeg er fyldt op med had?? Måske, men jeg klarer mig strålende (alligevel) :D

Bare fordi man knalder en anden, er det ikke sikkert man er kommet videre, men det føles rart i dilleren  :thumbsup:

Ja ja det var bare et godt råd fra en der har prøvet det samme. Og alle gangene er jeg kommet på toppen, og føt, "I'm the player of the year", hver gang! Der er bare noget forløsende ved at vide man godt kan fungere sammen med andre end hende kosten, who won't give a tiny rat's ass, hvor man er i verdenen. Og de kan med sikkerhed mærke når man er "kommet videre", så bliver man pludselig interessant igen!!??!! Fuck jeg skal have et glas rødvin nu, bliver helt olm inden i af de kvinder!
Tror sgu jeg banker kæresten, og knepper hunden...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #12 Dato: December 14, 2011, 08:39:02 am »
Når jeg tænker tilbage på de uacceptable og tåbelige ting hun af og til gjorde, så kan jeg næsten blive i tvisl om hvor vidt hun virkeligt elskede mig og ikke blot den tryghed og stabilitet jeg gav hende. En ting er i hvert fald indlysende klart for mig nu - det var på alle tænkelige måder det HELT rigtige for mig at cutte AL kontakt til hende for at komme videre.

Græsset ER grønnere på den anden side  :wink:

JA! Den er jeg med på. Ditch the bitch, som man siger på gaden  :afro:
Jeg husker meget lidt af det gode jeg havde med min ex, men jeg kan komme på utallige eksempler på syge situationer, og hvorfor det IKKE skulle være os to. Om jeg er fyldt op med had?? Måske, men jeg klarer mig strålende (alligevel) :D

Bare fordi man knalder en anden, er det ikke sikkert man er kommet videre, men det føles rart i dilleren  :thumbsup:

Ja ja det var bare et godt råd fra en der har prøvet det samme. Og alle gangene er jeg kommet på toppen, og føt, "I'm the player of the year", hver gang! Der er bare noget forløsende ved at vide man godt kan fungere sammen med andre end hende kosten, who won't give a tiny rat's ass, hvor man er i verdenen. Og de kan med sikkerhed mærke når man er "kommet videre", så bliver man pludselig interessant igen!!??!! Fuck jeg skal have et glas rødvin nu, bliver helt olm inden i af de kvinder!
Tror sgu jeg banker kæresten, og knepper hunden...

True that!

Må jeg være med?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #13 Dato: December 14, 2011, 04:44:20 pm »
Når jeg tænker tilbage på de uacceptable og tåbelige ting hun af og til gjorde, så kan jeg næsten blive i tvisl om hvor vidt hun virkeligt elskede mig og ikke blot den tryghed og stabilitet jeg gav hende. En ting er i hvert fald indlysende klart for mig nu - det var på alle tænkelige måder det HELT rigtige for mig at cutte AL kontakt til hende for at komme videre.

Græsset ER grønnere på den anden side  :wink:

JA! Den er jeg med på. Ditch the bitch, som man siger på gaden  :afro:
Jeg husker meget lidt af det gode jeg havde med min ex, men jeg kan komme på utallige eksempler på syge situationer, og hvorfor det IKKE skulle være os to. Om jeg er fyldt op med had?? Måske, men jeg klarer mig strålende (alligevel) :D

Bare fordi man knalder en anden, er det ikke sikkert man er kommet videre, men det føles rart i dilleren  :thumbsup:

Ja ja det var bare et godt råd fra en der har prøvet det samme. Og alle gangene er jeg kommet på toppen, og føt, "I'm the player of the year", hver gang! Der er bare noget forløsende ved at vide man godt kan fungere sammen med andre end hende kosten, who won't give a tiny rat's ass, hvor man er i verdenen. Og de kan med sikkerhed mærke når man er "kommet videre", så bliver man pludselig interessant igen!!??!! Fuck jeg skal have et glas rødvin nu, bliver helt olm inden i af de kvinder!
Tror sgu jeg banker kæresten, og knepper hunden...

True that!

Må jeg være med?
Kommer altså an på om det er det med at kneppe hunden? Eller banke konen ;)
Hunden kan jeg godt selv klare nemlig  :shocked:

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Sv: kæreste sorger part 2!
« Svar #14 Dato: December 15, 2011, 09:00:25 pm »
Hvis du var lykkelig før en person, så kan du også være lykkelig efter en person.
Ud og bliv bekræftet! HÆVN-KNEPPE DET FUCKING JULEFROKOSTTID!
BULLDOGG - KNEP KNEP, DRIK DRIK, HOR HOR, SNIF SNIF

Sortberg -> Du er den bedste terapeut jeg kender :-D Hvad tager du i timen?

Dennis -> Har du nogensinde hørt om "beaten wife syndrome"? Well... Der burde i allerhøjeste grad også være noget der hed "emotionally abused husbond syndrome"!!! Kort fortalt går det ud på at kvinder der tugtes har en utrolig tendens til at forsvare og blive hos deres røvhul af en mand. Ditto sker det at forelskede mænd kæmper for deres kvinders gunst, respekt og kærlighed - helt uden at være i stand til at indse at de bliver udnyttet rent følelsesmæssigt.

Sådan som du fremlægger situationen tror jeg at det er tilfældet for jer! Jeg har også haft en kæreste som var en lille smule ældre end mig og som allerede havde en søn som hun havde fået i en relativt tidlig alder. Når jeg tænker tilbage på de uacceptable og tåbelige ting hun af og til gjorde, så kan jeg næsten blive i tvisl om hvor vidt hun virkeligt elskede mig og ikke blot den tryghed og stabilitet jeg gav hende. En ting er i hvert fald indlysende klart for mig nu - det var på alle tænkelige måder det HELT rigtige for mig at cutte AL kontakt til hende for at komme videre.

Her mener jeg virkelig AL kontakt... Hvis hun skrev en SMS (hvilket hun af og til gjorde selvom hun havde lovet at lade være) så røg den direkte i papirkurven uden at blive læst. Det samme galt e-mails og hun blev desuden blokeret på facebook.

Nu hvor det er et lille års tid siden at jeg har snakket med hende kan jeg kun sige at det var svært...... men det HELT rigtige at gøre for mig. Det hjalp mig med at se frem i stedet for at kigge tilbage (som du gør lige nu). Kig helt ind i dig selv - du ved det er den rigtige beslutning at komme videre........ Ellers havde du ikke skrevet herinde ;-)

Man kan blive overrasket over hvor mange følelser man har i klemme selvom man troede at man slap derfra med skindet i behold. i forlængelse af denne erkendelse skal man satme også være skarp overfor IKKE at lade disse ar på sjælen gå ud over den næste man møder. Det er svært at lade være med at komme til det - hvis hun måske har facetter som minder om din eks. Men hvis bare man kan snakke om det og finde ud af at sige undskyld - så går det!

Anyway - mit forslag: drop AL kontakt med hende, fortæl hende evt. at det er din beslutning og at du gerne vil have at hun respekterer den... Og vær stærk nok til at ignorere hende hvis hun en dag tror at hun har indset hvor meget hun har kvajet sig. Græsset ER grønnere på den anden side  :wink:

hørt hørt! prøvede det samme efter mit første lange forhold og recepten var den du beskriver Jakob, og det var den helt rigtige medicin.