Forfatter Emne: kærestesorger part 3 tak for hjælpen!  (Læst 2581 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
kærestesorger part 3 tak for hjælpen!
« Dato: December 16, 2011, 12:11:35 pm »
hej igen alle..
jeg har læst jeres indlæg og har brugt meget af det.. meget mere end i tror.. jo mere jeg har tænkt over det kan jeg se uden tvivl at jeg har levet i sådan et forhold som skurken forteller om.. jeg har prøvet at tænke over hvad min ex har gjort for at vi skulle ha det godt sammen.. og kan ærlig talt ikke finde noget,, og det bekymre mig en lille smugle.. at jeg har været så forelsket at jeg har accepteret at hun har gjort hvad hun ville uden at sætte forholdet højere end så mange "ligegyldige ting" som feks byture, at se en exkæreste, at acceptere at jeg har andre interesser end hun havde, og andre holdninger til ting i livet. men det mener jeg bare er ting man skal kunne snakke om og så kan man jo måske ændre ens partners holdning eller i det mindste se det lidt fra den anden side selv om man selv har en anden holdning,, jeg er skuffet over mig selv da jeg føler jeg har opgivet rigtig mange ting for hende og hendes søn for at satse på en familie sammen. jeg synes faktisk det er sygt!.. jeg solgte min mc da jeg skulle starte virksomhed og ønskede at skaffe os en bedre tilværelse. jeg stoppede med at kitesurfe fordi ´jeg hellere ville satse på forholdet og alt det vi havde sammen. føler mig så DUM!!!!!!! og til grin!!.. er så skuffet over mig selv og gal på mig selv.. hva helvede sker der når man gør alle de ting uden at se alle fare signalerne blinker og alarmerne ringer!!!
og det værste af det hele er at jeg vidste hvordan hun har været i hendes tidligere forhold.. manden hun har barn med har hun været sammen med i alt 3 omgange.. og valgte at forelske sig i mig og forlade ham for mig .. manden hun havde en søn med, stort hus med, bil og det hele.. alt det hun faktisk sagde hun drømte om.. alle som havde kendt hende sagde til mig fra starten,, "du har 2 år sådan er hun bare"...
men valgte at stole på hendes ord.. hun sagde alt det man gerne ville høre.. alt det der gjorde det hele perfekt. som tændte ting i mig som jeg aldrig havde følt før,, lysten til at slå sig rigtigt ned og skabe en familie.. jeg er så vred lige nu... men mest på mig selv tror jeg..
jeg føler jeg ser det hele så klart nu,,, jeg har bare været en kæreste som alle de andre.. og jeg forstår ikke hvordan jeg kunne føle alle de ting for hende når hun absolut intet andet har gjort for mig end at ha et drømme sexliv.. (hvilket self betyder vildt meget) men ikke alt,, det er så meget vigtigere for mig at finde en som også vil ofre og gi som mig selv, for at være sammen og nyde kærligheden og livet sammen.
så kan kun sige at jeg ser det hele meget mere klart nu,, har snakket med en som ved meget om psykologi og jeg må indrømme at mange ting han sagde ga så meget mening og passede overens med de ting som skurken skrev!.. og jeg føler at jeg ser lyset igen.. er ikk helt på toppen men føler klart at jeg ALDRIG skal være sammen med hende igen på nogen som helst måde,, jeg spurgte min ven hvorfor hun så begyndte at græde da jeg sagde til hende at jeg ikk troede at hun nogensinde havde elsket mig,, og han mener at det handler om det spykiske,, at hun ikk havde overtaget mere.. at hun ikke var i kontrol.. og jeg synes det gir meget god mening... især nu hvor jeg har fundet ud af at hun ikke havde været sammen med en tilfældig efter vores brud.. men hun har set en i en måneds tid... hun kan umuligt ha følt rigtig kærlighed.. det tror jeg barte ikke på.. nøj hvor har jeg været dum!!!!! snakkede med hende i tlf den anden dag,, for at jeg skulle få nogen forklaringer og afslutninger i mit hoved.. måske nogen svar på mine så åbentlyse spørgsmål. fik tvunget hende til at sige hun var helt færdig med mig,, det ga mig ro på en måde og det vendte min situation rundt. har siden fået det bedre og bedre.. har slettet hendes nummer og har ikke mere kontakt med hende.. vil se hende på arbejdet men tror ikke jeg får noget problem med det da jeg føler min psyke nu er stærkere end mine følelser!! takket være jer også!! har indset alle de ting som beskrevet ovenover og ved nu hvor dum jeg har været,, så nu er det bare videre ud i livet og se hvad man støder på!.. skal ha en sv1000n igen!!!!!
til andreas:
tak for din PM. jeg valgte at poste det her fordi jeg ved at folk herinde har en ordentlig tone og kan være seriøse ligesom de kan være useriøse og sjove.. jeg er ikke genert for at søge hjælp i hele verden for at få det bedre.. det vildt svært når man har det dårligt men er virkelig glad for at jeg gjorde det! så tusind tak for ikk at lave pis med det.  i er kommet med rigtig feedback som man kan bruge til noget!.. føler klart det har hjulpet mig!!! rigtig meget faktisk!.. jeg må op på hesten igen og gi den lidt gas.. så tusind tak til alle!..
"Winners never quit, quitters never win"  :wink:

Dennis
Dennis

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: kærestesorger part 3 tak for hjælpen!
« Svar #1 Dato: December 16, 2011, 01:05:52 pm »
Kærlighed gør blind, men tror vist at du er vågnet... :innocent:  sådan....op på SVinet og videre i livet ...godt at se at du har nosser til at dele dine tanker og følelser... uanset hvem du gør det med..go Dennis go Dennis..  :thumbsup:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: kærestesorger part 3 tak for hjælpen!
« Svar #2 Dato: December 16, 2011, 02:08:39 pm »
hej igen alle..
jeg solgte min mc da jeg skulle starte virksomhed og ønskede at skaffe os en bedre tilværelse. jeg stoppede med at kitesurfe fordi ´jeg hellere ville satse på forholdet og alt det vi havde sammen.

"Winners never quit, quitters never win"  :wink:

DAMN! Jeg begyndte først at kitesurfe efter bruddet med min dårlige x, men den nye gode kan altså ikke få mig til at kvitte det! Godt nok har jeg lige holdt et års pause, men der kan ikke være tid til det hele, og når nu den nye hobby hedder MTB og man kører hver lørdag formiddag, så kommmer man jo ikke på vandet.
Motorcyklen er heller ikke blevet rørt meget de seneste to sæsoner, men der er jo stadig ikke tid til det hele. Til kan jeg brænde 3-4 dage af på ræs UDEN at kosten derhjemme surmuler over ikke at skulle med. Hun nyder bare lidt alene-tid og finder på noget andet med veninderne. I love it!

Gad vide om det gav mening, eller jeg bare plaprer løs. Jeg mener bare: Kvit/drop/sælg ting når DU har lyst eller du SELV føler dig nødsaget til det. Hvis det er pga pres udefra bliver det noget lort. Jeg har overvejet at sælge både mc og surfgrej, men lortet er betalt, så ud over den kontante gevinst her og nu, er der ikke super meget at spare fremover, og vandet er stadig et af de eneste steder hvor jeg kan koble hjernen HELT fra og tænke på nul og nix. I love it!

Jeg får ny cykel idag  :D Overvejer en tur på vandet lørdag og en tur i skoven søndag. Kom glad!



PS. Der er altså en del lamsebamser på stranden efterhånden, og man får lov til at kramme dem alle i kropsnær gummidragt! I love it!  :whipped:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: kærestesorger part 3 tak for hjælpen!
« Svar #3 Dato: December 16, 2011, 02:56:57 pm »
Amen brother!

Det er så bare nu du skal lægge det hele bag dig og se fremad. Det nytter ikke noget at du bebrejder dig selv, du har jo taget konsekvensen af dine konklusioner og burde snarere være stolt af dit nyfundne sæt nosser  :wink:

Tillykke med dem  :thumbsup:

Noget pudsigt som jeg da i hvert fald har erfaret omkring kvinder er, at der i manges tilfælde er noget sandt om "at man skal gøre som de tænker og ikke som de siger". Med det sludder mener jeg - hvis kvinder hele tiden får ret i det de siger (især når de rent faktisk er urimelige), så begynder de helt ubevidst at kede sig, at prøve grænser af og miste respekten/interessen for manden.

Derfor ER det vigtigt at give udtryk for BÅDE sin kærlighed OG sin utilfredshed ved at sætte foden ned når det er nødvendigt... Jeg tror at nøgleordet her er balance! Jeg mener jo heller ikke at man skal kue sin kvinde, for så mister du med garanti det fantastiske sexliv du snakker om ;-)

You live and you learn :-)

En lille sidebemærkning... Hun lyder som en alvorlig trygheds-/bekræftelsesnarkoman hende din eks! No offense... Sådan en har JEG nemlig haft som kæreste! Min blev også vildt ked af da jeg gik fra hende efter at have fundet mig i hendes lort i et års tid. Jeg har dog talt med hende et par gange efter og hun har givet udtryk for at hun NU kan se at hun var en idiot. MEN jeg tror at hendes behov for tryghed og bekræftelse (af uvisse årsager) er SÅ stærke at hun simpelhen ikke kan lade være med at lade sit liv og sine handlinger styre af det. Og det er satme trist for HENDE! Jeg siger - NEJ TAK!

Tænk over det :-) ... eller - tænk lidt mere over det! Jeg kan jo høre at du er godt i gang.

Prøv dog at differentiere imellem den person du er blevet pga. af hendes indflydelse og den person du ønsker at være uden hende. Og så gør da for faen ALT for at nå DIT mål for dig selv og find en kvinde som vil støtte dig i det i stedet :-D

Go Dennis... Go Dennis!!!
« Senest Redigeret: December 16, 2011, 02:59:04 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Mr.Sv

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
Sv: kærestesorger part 3 tak for hjælpen!
« Svar #4 Dato: December 16, 2011, 03:39:10 pm »
Jeg er glad på dine vegne, og håber du kommer godt videre. Husk ikke at miste troen på kvinder, der er mange gode derude. Og så held og lykke med at finde en sv1000n, jeg har selv en, og glæder mig helt vildt til marts hvor det er varmt og ingen salt.. Måske mødes vi derude og kan brøle en tur sammen :-) God jul og godt nytår
Sv1000N K6

Daniel Laima

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
Sv: kærestesorger part 3 tak for hjælpen!
« Svar #5 Dato: December 16, 2011, 05:24:11 pm »
Godt at høre.. Det er altid godt at hjælpe andre videre!
Prøv engang og tænk over hvor meget du har lært..
Alt dette tager du jo med videre til næste gang, du møder en som fanger din interesse!
Det kan godt være kærlighed gør blind, men det du har gået igennem og lært, svarer til en laseroperation så  :wink:
SV1000SK6 - Ixil Carbon, rimstripes, fuldkåbe, egoskal, PUIG, hugger

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: kærestesorger part 3 tak for hjælpen!
« Svar #6 Dato: December 16, 2011, 05:52:49 pm »
Jeg er glad på dine vegne, og håber du kommer godt videre. Husk ikke at miste troen på kvinder, der er mange gode derude. Og så held og lykke med at finde en sv1000n, jeg har selv en, og glæder mig helt vildt til marts hvor det er varmt og ingen salt.. Måske mødes vi derude og kan brøle en tur sammen :-) God jul og godt nytår

Varmt i marts, hvor bor du??
:lmao:

Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Mr.Sv

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
Sv: kærestesorger part 3 tak for hjælpen!
« Svar #7 Dato: December 16, 2011, 06:59:28 pm »
Rasmus modsat, jeg bor i Vestjylland, men jeg regner med en kort vinter i år, og en tidlig og lang sommer.. Nu står min sv´er jo bedre end aldrig før, og den skal bruges mere i år, end nogensinde før :-)
Sv1000N K6

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: kærestesorger part 3 tak for hjælpen!
« Svar #8 Dato: December 16, 2011, 08:16:26 pm »
Ja ud og få luft og så ik så meget ævl og kævl  :thumbsup:

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: kærestesorger part 3 tak for hjælpen!
« Svar #9 Dato: December 18, 2011, 09:51:30 pm »
Respekt for du deler dit liv....   og fedt du fik noget igen du kunne bruge herinde :thumbsup:
nu med yamaha fz1 2008