Forfatter Emne: En positiv historie fra nattelivet  (Læst 4444 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
En positiv historie fra nattelivet
« Svar #15 Dato: November 09, 2011, 11:38:34 pm »
Tak tak. :-)

Tror nu (desværre) ikke det havde gavnet at være voldelige mod dem, uanset hvor fristende det var. Havde det nu været SVinet de forsøgte at stjæle, så... ;-)

Vi har ikke fået spurgt mere ind til deres endelige dom, men følgende var skrevet på politiets hjemmeside:

Lommetyve, indre by


Søndag den 6. november 2011 kl. 07.00

To mænd på henholdsvis 19 og 42 år blev anholdt efter mistanke for flere forhold af lommetyveri foretaget i værtshusmiljøet i indre by.   

Eventuelle henvendelser kan rettes til Station City.

Må vel bare være taknemmelig for at 2 af dem blev fanget. Spørgsmålet er så bare hvornår de er tilbage ude og stjæle fra andre piger igen???
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

CarstenR

  • Gæst
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #16 Dato: November 15, 2011, 12:26:42 am »
Lyden på vandrørene er nu, at man undersøger muligheden for at sende østlændinge til hjemlandet for at afsone. Nu er jeg hverken kriminel eller østlænding, men bliver det sådan er jeg SAAAATME glad for at jeg hverken er det ene eller det andet!

Thumbs up for fangsten! - Husk også at passe på jer selv!

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #17 Dato: November 15, 2011, 07:26:21 am »
Lyden på vandrørene er nu, at man undersøger muligheden for at sende østlændinge til hjemlandet for at afsone. Nu er jeg hverken kriminel eller østlænding, men bliver det sådan er jeg SAAAATME glad for at jeg hverken er det ene eller det andet!

Thumbs up for fangsten! - Husk også at passe på jer selv!
De skal bare pikle hjem og afsone, ikke nok med de stjæler, de skal satme ikke også bruge skattekroner i fængslet også! Hjem og afsone, +  5års indrejse forbud. Sikke en masse arbejde der ville blive til os håndværkere B-)

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #18 Dato: November 16, 2011, 12:25:56 pm »
http://www.politi.dk/Vestegnen/da/lokalnyt/Nyheder/K10_Sporingsapp_foerte_til_tyv_og_haelere_101111.htm

Det virker også for andre, der har fået stjålet deres Apple-gear.  :D
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"