Forfatter Emne: Den lille, store forskel... ;)  (Læst 1525 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Den lille, store forskel... ;)
« Dato: November 04, 2011, 10:24:34 pm »
Hendes dagbog:

Jeg syntes min mand var meget mærkelig her til aften. Vi havde planer om at skulle ud og spise en skøn middag på vores ynglingsrestaurant. Jeg havde været ude og shoppe med et par veninder i dag, så jeg troede han var sur over, at jeg kom lidt for sent. Men det kommenterede han ikke.

Jeg syntes sådan set det var hyggeligt og foreslog, at vi tog et sted hen og fik en drink. Det ville han gerne – men han sagde ikke ret meget. Jeg spurgte ham om hvad der var galt, men han svarede bare ”Ikke noget”. Jeg spurgte ham om det var min skyld at han var noget fraværende. Han svarede afvisende og sagde, at det ikke havde noget med mig at gøre.

Jeg kunne ikke undgå at føle hans mentale fravær og foreslog vi tog hjem. Det ville han gerne. På vej hjem i bilen fortalte jeg ham, at jeg elskede ham meget højt. Han smilede bare en smule og fortsatte med at køre. Jeg kan ikke forstå hans reaktion og er både nervøs og skuffet over, at han ikke svarede ”Jeg elsker også dig”.

Da vi kom hjem følte jeg at jeg tabte ham fuldstændig. Som om han ikke ville have noget som helst med mig at gøre. Hans tanker var tydeligvis andre steder. Han sad bare der i sofaen og kiggede tv. Han var i sin helt egen verden. Det var som om han ikke ænsede mig.

Stilheden blev for meget for mig og jeg besluttede mig for at gå i seng. Jeg hørte han listede udenfor. Han kom ind og gik i seng omkring en halv time senere. Jeg lagde diskret op til ham. Signaler han normalt fanger, men der var ingen reaktion. Han faldt i søvn kort efter. Jeg græd. Ved ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg er sikker på, at han har en anden og tumler med at fortælle mig det. Mit liv hænger i laser – jeg er bare så ked af det.


Hans dagbog:

Mit SVin vil ikke starte... kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor?
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Den lille, store forskel... ;)
« Svar #1 Dato: November 05, 2011, 12:33:38 am »
God griner. Sådan tror jeg vi alle tænker :-)


Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

haldo

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
Sv: Den lille, store forskel... ;)
« Svar #2 Dato: November 05, 2011, 09:47:45 am »
Åndsvage kællinger

Nyrup

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 122
Sv: Den lille, store forskel... ;)
« Svar #3 Dato: November 05, 2011, 05:17:43 pm »
Jeg har læst den før, der var det bare FCK tabte haha.. men den er god griner.
Kbh Ø,  - Nu uden MC.