Hej drenge og piger
Jeg har indsat en invitation, som også er sendt rundt til dem som er tilmeldt nyhedsmail fra os på Fortland, og den synes jeg da også i skal have
SÅ ER DER PAINTBALL!!!!
Vi har ikke afholdt Big Game i år, men som plaster på såret, så inviterer vi nu til at være med til at udvikle en ny slags paintball i Danmark.
Det har allerede taget USA og England med storm, og vi har arbejdet på at oversætte regler og tilpasse det til danskerne – Og jeg præsenterer hermed starten på woodsball i Danmark!
Det er sådan at vi på Fortland Event Center og Classic Paintball i Ringsted arbejder sammen om dette projekt, og næste gang er i Ringsted. I får derfor muligheden for at komme med ned på en ny bane til endnu bedre priser! Men I skal så være opmærksomme på, at I ikke vil blive behandlet som kunder, men som kommende nye spillere. Ikke fordi I behøver at skulle være det, men vi er der for at hygge os alle sammen og få nogle fede spil ud af det.
Jeg vil ikke i denne mail gå i dybden omkring hvad woodsball går ud på, her synes jeg I skulle læse om det på
www.woodsball.dk i stedet for.
Priserne er som følger: 100 kr. i walk-on (Vi sørger for at I også i denne pris får skyder, maske og dragt.)
Kugler købes i kasser á 2000 stk. til blot 300 kr. pr. kasse. (Hvis I ikke regner med at bruge en hel kasse, så skriv til mig, så finder vi ud af noget)
Dato: 16/10 2011 – fra morgenstunden – Ca. kl. 10 i Ringsted.
Dette er en super mulighed for at komme ud og spille paintball på et lidt højere niveau end udlejning og Big Game, men ikke så højt som turneringspaintball (Speedball) – DVS ALLE KAN VÆRE MED!!
Denne invitation er åben! Så I må godt tage jeres bedste ven og hans ven med, og kærester og koner er også velkomne!
Blot send mig en mail senest d. 13/10 2011 med antal! - henrikbertram@gmail.com
Jeg håber at hører fra jer!