Forfatter Emne: Spyball brug og luftfilter Sv1000  (Læst 1558 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mr.Sv

• Søndagskører
  • **
Spyball brug og luftfilter Sv1000
« Dato: Oktober 14, 2011, 01:58:50 pm »
Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad den lille knap på fjernbetjeningen er til, den store er jo til startspærren, men hvad er den lille til ?? Og hvordan fungerer alarmen ? Altså begynder den at hyle ved tyveri eller ???

Og hvordan kommer jeg til luftfilter ? Er den under tanken, og hvilke og hvor mange skruer skal af ? Er det nok at puste den ren med kompressor, eller skal den "smørres" ?

Den er lige synet idag, og da jeg er ny som "Mc-Handymand" vil jeg begynde at servicere og hygge om den her i vintertiden.. Når den er kold skal jeg have de andre udstødninger på igen  :innocent:   
Sv1000N K6

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
Sv: Spyball brug og luftfilter Sv1000
« Svar #1 Dato: Oktober 14, 2011, 04:28:10 pm »
Jeg mener at den lille knap bruges til at instille f.eks. følsomheden på bevægelsessensoren, blandt nogle andre ting. Min manual ligger dog et par tusind km, så kan ikke lige slå det op, mon ikke de også ligger på nettet?  :) Ved du hvilken model der sidder på den? :)

EDIT: Måske denne? http://www.lpas.dk/pdf/usermanual/spy8510.pdf
« Senest Redigeret: Oktober 14, 2011, 04:30:38 pm af Hollowpoint »
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Mr.Sv

• Søndagskører
  • **
« Svar #2 Dato: Oktober 14, 2011, 05:38:24 pm »
Måske, det skal prøves. Det er en model suzuki har monteret fra ny, så mon ikke det er en "kendt" model ?
Sv1000N K6

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #3 Dato: Oktober 14, 2011, 11:53:27 pm »
Jeg tror det er den samme der sidder på min :) Men jeg er langt fra sikker! Ved bare min hedder Spyball :P
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

soldier

• Roadracer
« Svar #4 Dato: Oktober 15, 2011, 10:09:33 am »
Jeg tror det er den samme der sidder på min :) Men jeg er langt fra sikker! Ved bare min hedder Spyball :P

De findes til alle spyball alarmerne her:

http://www.lpas.dk/support.usermanual.php

Brix

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Oktober 15, 2011, 04:03:09 pm »
Og hvordan kommer jeg til luftfilter ? Er den under tanken, og hvilke og hvor mange skruer skal af ? Er det nok at puste den ren med kompressor, eller skal den "smørres" ?
Der skal 6 skruer af for at komme ind til luft filter kassen.
Du skal først have sædet afmonteret. De små sorte plastik skjold på hver side lige under sædet skal af, de fastholdes en skrue hver. Der efter kan du afmontere sædet ved at løse 2 andre skruer. Så fjerne du de 2 skruer på tanken helt oppe ved kronrøret. Du kan nu vippe tanken op og se kassen :)
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG