Forfatter Emne: Kandidat til årets bommert ?????  (Læst 3409 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anita

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 133
Kandidat til årets bommert ?????
« Dato: Oktober 10, 2005, 09:38:41 am »
Inden julefrokosten og inden I møder René må jeg jo hellere selv fortælle
om min "lille kvajer" - så kan I også få grinet af.........

Forrige søndag var der planlagt tøsetur, - skulle dog først på arb., - skal møde kl. halv seks om morgen men hva´ betyder det……. Glæder mig helt vildt til denne tur, da det er første gang, vi laver en tøsetur i klubben.
Så da jeg starter hjemmefra er det som årstiden byder klamt og tåget. Sætter nøglen i og starter….. Hmmmm synes jeg kan lugte brændt/svedent (ledning?)…. Nå, det ser ud til, at det bare er mig,
der er lidt for meget oppe på mærkerne.  
Tager af sted og det går jo helt fint. Første gang jeg bruger blinkeren til
højre, ved jeg den er gal, - pæren er røget (i bagerste højre blinklys) – virker dog en gang i mellem hmm…
(sidder og fokuserer lidt for meget på dette) ,
- og det er bare tåget og klamt så visiret ryger op og ned da jeg ikke kan se en dyt………
- lægger mig bag en bil, så kan jeg da altid bruge ham, som ”førehund”. Det går jo fint, selv om min blinklyspære er et irritationsmoment.
Lige pludselig får jeg kigget på temp.måleren……. – den er godt nok højt oppe, når man tager det kolde vejr i betragtning og jeg kører pænt - 121 – 122 – 123 og stiger…….. – tager motorvejen og kører pænt til men temp. stiger stadig.  Kan ikke høre, at køleren er gået I gang….. Fuck, min lille baby er syg…… :cry:
Beslutter at trille det sidste stykke vej til arb., der kan jeg få låst den inde, hvis vi ikke kan få hentet den
Temp. stiger stadig 132-133-134
Kl. 5 søndag morgen, ringer jeg til René og forklarer ham situationen. Han kan ikke lige komme på noget, så vi aftaler at han kigger forbi, inden de skal ud og køre fællestur.
Sidder og ryger en smøg og kigger på min lille skat der åbenbart er syg og dårlig og er ked……..
Rejser mig og går forbi cyklen, da mine hjerneceller vågner op denne tidlig morgen, - går hen til cyklen, sætter nøglen i og drejer…………………….
Begynder at grine, så tårerne triller ned af kinderne……….. Må ringe til René og fortæller ham, at..........
………… i min frustration over blinklys, tåge og jeg skal komme efter det, havde jeg siddet og fokuseret på…………………..
min triptæller………

(Han kunne dog ikke så tidligt på morgenen se det sjove).

Ha´ en god mandag.

PS - vi havde en rigtig fed tøsetur om eftermiddagen og megen latter.... :lol:
SV1000S K4

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Kandidat til årets bommert ?????
« Svar #1 Dato: Oktober 10, 2005, 09:58:33 am »
:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Kandidat til årets bommert ?????
« Svar #2 Dato: Oktober 10, 2005, 09:58:48 am »
:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Rigtigt god Mandagsgriner  :!:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Kandidat til årets bommert ?????
« Svar #3 Dato: Oktober 10, 2005, 10:02:30 am »
Tror ikke bare den tager kandidaturet - Jeg tror sku vi har en vinder!!!  :lol:  :lol:  :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Bongers

  • Gæst
Kandidat til årets bommert ?????
« Svar #4 Dato: Oktober 10, 2005, 10:08:10 am »
:D  :D  :lol:  :D  :D

Havde selv en gammel bil – hvor jeg ofte på vej på studiet, tog fej af speedometeret og uret..

Så jo hurtigere jeg kørte, jo mere forsendt kom jeg – så på motorvejen tonset jeg af sted for ikke at komme forsendt, men på de små veje havde jeg masser af tid  :shock:  :shock:  :shock:

Anita

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 133
Kandidat til årets bommert ?????
« Svar #5 Dato: Oktober 10, 2005, 10:10:30 am »
Citat fra: Bongers
:D  :D  :lol:  :D  :D

Havde selv en gammel bil – hvor jeg ofte på vej på studiet, tog fej af speedometeret og uret..

Så jo hurtigere jeg kørte, jo mere forsendt kom jeg – så på motorvejen tonset jeg af sted for ikke at komme forsendt, men på de små veje havde jeg masser af tid  :shock:  :shock:  :shock:


- dejligt at høre (altså, at der er andre, der kan tage fejl)........ :lol:
SV1000S K4

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
*GG*
« Svar #6 Dato: Oktober 10, 2005, 08:21:15 pm »
ups .....  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Kandidat til årets bommert ?????
« Svar #7 Dato: Oktober 10, 2005, 09:31:13 pm »
Det er sku god humor :) - hahahah
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

kashhh

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 199
Kandidat til årets bommert ?????
« Svar #8 Dato: Oktober 10, 2005, 11:40:00 pm »
:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Ja, jeg må også indrømme at jeg også kvajede mig forleden dag.  :roll:

Da min kære SV stadigvæk er hos doktoren, så skete min bommert i min varebil.  :shock:  :?

Kørte fredag formiddag fra en maler i Ganløse, hvor jeg afhentede en bunke paneler og lister som jeg skulle køre tilbage til kunden.
Pænt var de pakket, indtil jeg nåede rundkørslen hvor vi tit triller forbi på vores motorcykler, når vi kører en fælles tur fra Måløv.
Solen skinede, jeg sad og var i mine egne tanker, indtil jeg pludseligt hørte braget fra lastrummet som fik mig til at "vågne" op!  :shock:
Ja, jeg forestillede mig, at jeg kørte på min kværn og jeg lænede mig i svinget som man gør på en motorcykel, mens farten var væsentlig højere end den burde være.

DOH :!:  :wink:
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Dødemands knappen .....
« Svar #9 Dato: Oktober 11, 2005, 01:06:56 am »
Okey ..... Bruger ikke selv dødemandsknappen til daglig !

En af mine kunder skulle lige have en tur ... ok ... da han var færdig stillede han "rullemarie" på plads og brugte dødemandsknappen !

Da jeg så skulle videre senere den dag (vi er på FYN ! ) kunne jeg ikke starte "rullemarie" !!

Fik en flink fynbo til at hjælpe med at give strøm !!!  :wink: ( Han havde selv en BMW-Cykel ) det hjalp jo lige fedt ........  indtil han sagde " Hva har du brugt dødmandsknappen ?"

Hvortil jeg svarede ... "Dødemands hvafornoget ? " .... okey ikke noget problem .... så er det jo nemt at strate ikk' !  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Anita

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 133
Kandidat til årets bommert ?????
« Svar #10 Dato: Oktober 11, 2005, 09:42:49 pm »
Citat fra: kashhh
:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Ja, jeg må også indrømme at jeg også kvajede mig forleden dag.  :roll:

Kørte fredag formiddag fra en maler i Ganløse, hvor jeg afhentede en bunke paneler og lister som jeg skulle køre tilbage til kunden.
Pænt var de pakket, indtil jeg nåede rundkørslen hvor vi tit triller forbi på vores motorcykler, når vi kører en fælles tur fra Måløv.
Solen skinede, jeg sad og var i mine egne tanker, indtil jeg pludseligt hørte braget fra lastrummet som fik mig til at "vågne" op!  :shock:
Ja, jeg forestillede mig, at jeg kørte på min kværn og jeg lænede mig i svinget som man gør på en motorcykel, mens farten var væsentlig højere end den burde være.

DOH :!:  :wink:



 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  - min fantasi er løbet løbsk........ - den er sku for
morsom  :lol:  :lol:  :lol:
SV1000S K4

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
.
« Svar #11 Dato: Oktober 12, 2005, 08:53:31 am »
Mon ikke du selv havde luret det - når den havde kommet over 1000 grader på et tidspunkt  :wink:
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: .
« Svar #12 Dato: Oktober 12, 2005, 10:01:12 am »
Citat fra: Nikolaj
Mon ikke du selv havde luret det - når den havde kommet over 1000 grader på et tidspunkt  :wink:


Don't bet on it!!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  HAHHAAH!!!

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Anita

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 133
Re: .
« Svar #13 Dato: Oktober 12, 2005, 06:33:15 pm »
Citat fra: Capone
Citat fra: Nikolaj
Mon ikke du selv havde luret det - når den havde kommet over 1000 grader på et tidspunkt  :wink:


Don't bet on it!!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  HAHHAAH!!!


- nu har jeg fået den idé, at jeg bruge begge triptæller, så jeg kan se
hvor meget den går på literen, så 1000 tror jeg ikke jeg kan køre på en tank....... men  :oops:  og  :lol: er det..........
SV1000S K4

Thorsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 200
  • Yamaha FZ6S årg.2005
    • Min side
Kandidat til årets bommert ?????
« Svar #14 Dato: Oktober 12, 2005, 07:43:05 pm »
Den var go Anita. jeg kunne i forviringen om morgenen lave samme brøler.  :mrgreen: