Rigtig god info, og rigtig glad for responsen
Der er jo ikke noget fornuftigt i at eje en mc og slet ikke en 2 cylindret 1000er Motherf**cker SVer
men kæft det er sjovt
Rigtig god pointe
Mjaaah... Det er nok en smagssag hvad man skal gøre.
Jeg er utroligt glad for min SV1000 men har "nedgraderet" til den fra en Kawasaki ZX10R. Jeg har et hav af rationelle argumenter for at det er en fornuftig og velovervejet beslutning. Jeg er også rigtigt glad for min SVer - men jeg leder stadigvæk efter det "syvende" gear og ender af og til i begrænseren i første gear fordi jeg har vænnet mig til et der er længere.
Så jeg synes at man kunne overveje at lade være med at prøve 1000eren og så bare købe den 650er hvis man alligevel er i tvivl og økonomien evt. gør en forskel. Det går jeg ud fra at den gør siden du spørger til benzinforbruget?!
Tænker lidt på den måde at hvis jeg hopper på en sv1000 med det samme, er der ikke rigtigt meget mere at komme efter, andet end en blackbird/hayabusa. Tænker også lidt at jeg så ender med at brænde alle pengene af på nurburgring
Kom dog til at tænke på at det egentlig aldrig var benzinen der var et problem da jeg havde bil, men alt det lårt jeg købte til den, så overvejer stærkt en sv1000 sammen med en vfr 750. Er det stadig sjovt at køre på en 600cc når man har kørt 1000cc v2?