Forfatter Emne: Søndagstur  (Læst 4693 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Søndagstur
« Dato: Oktober 02, 2011, 01:07:22 am »
Tænkte om nogle var friske på at trille en rolig søndagstur nu det gode vejr endelig er med os, søger evt ideer til rute eller en til at føre an der kender gode områder/veje.. ( I det sjællandske, befinder mig selv i stor-kbh. ):D

Kom glad!

Mvh
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2011, 01:09:19 am af PeterZ »
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
Søndagstur
« Svar #1 Dato: Oktober 02, 2011, 01:11:45 am »
Hvis det kan blive en tur omkring frokost eller lidt inden, så er jeg klar.
Sender dig en PM med mit nummer, så send mig en besked hvis det er.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Martin-E

• Scooterfjæs
  • *
Sv: Søndagstur
« Svar #2 Dato: Oktober 02, 2011, 11:38:52 am »
Jeg vil gerne med, hvis ikke i allerede er kørt ?

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
« Svar #3 Dato: Oktober 02, 2011, 12:03:11 pm »
Jeg sidder stadig hjemme grundet tågen, meeen hvis vi kan få en god tur ud af det alligevel er jeg på.. heh  :wink:
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2011, 12:10:27 pm af PeterZ »
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Martin-E

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #4 Dato: Oktober 02, 2011, 12:05:40 pm »
tåge ?!

hah! Det havde jeg slet ikke set. Nå.. Så må man jo holde sig lidt opdateret herinde i løbet af dagen for at se hvornår vi skal afsted ;)

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
« Svar #5 Dato: Oktober 02, 2011, 12:17:11 pm »
 Taget fra DMI:  Søndag den 2. oktober 2011.
Vejrudsigt, der gælder til mandag morgen, udsendt kl. 10.30.

Tågen letter og solen bryder frem og temperaturen stiger til mellem 19 og 22 grader. Svag til let sydlig vind. I aften og i nat ret klart vejr, dog med risiko for lokale tågebanker, men sidst på natten bliver det mere skyet og mandag morgen kommer der regn flere steder. Temp. ned mellem 12 og 15 grader. Ret svag sydlig vind, der tiltager til svag til jævn omkring sydvest.

Meen hvornår letter det? VENTER
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2011, 12:19:41 pm af PeterZ »

Martin-E

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #6 Dato: Oktober 02, 2011, 12:41:58 pm »
Nogen idé/forslag til hvor vi skal hen? Skal vi på svingtur eller bare cruise lidt ?

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
« Svar #7 Dato: Oktober 02, 2011, 12:50:18 pm »
Ja det er jo lige det, som jeg også skrev i den øverste søgte jeg en som kunne føre an eller vidste til gode veje da jeg ikke er så stedkendt med småvejene, pleger selv bare at køre til man ender i roskilde eller noget, men hvis det bliver en hygge cruise tur er jeg stadig på.
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2011, 01:03:27 pm af PeterZ »

Martin-E

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #8 Dato: Oktober 02, 2011, 01:14:02 pm »
Nu kommer solen da (hvertfald så småt :) )

Skal vi sige 14.15 på langelinje og så tage den derfra?

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
« Svar #9 Dato: Oktober 02, 2011, 01:30:48 pm »
Tjoo, hvorfor ikk :wink:

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
« Svar #10 Dato: Oktober 02, 2011, 02:29:55 pm »
Så sidder vi to mand på linjen og venter, kom frisk! :D snakken går lige nu om en tur op i det nordsjællandske.

MKN

• Sandt SVin
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Søndagstur
« Svar #11 Dato: Oktober 02, 2011, 04:34:50 pm »
Jeg har lige været i Helsingør og kan ikke anbefale det, det er hammer tåget! God tur drenge.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
« Svar #12 Dato: Oktober 02, 2011, 06:07:37 pm »
Jeg har lige været i Helsingør og kan ikke anbefale det, det er hammer tåget! God tur drenge.

Fandt vi desværre ud af, øvøv. men vi fik da et par sving omkring hove..  :wink:

Takker for turen Martin-E. :)

Martin-E

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #13 Dato: Oktober 02, 2011, 10:52:46 pm »
Yes, det endte jo med at blive en hel fin tur selvom der var meget by, tåge og røde lyskryds end der var sving ;) Men fin tur :)