Forfatter Emne: Åbent brev fra bagsædepassager til MC-fabrikanterne  (Læst 2185 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Åbent brev fra bagsædepassager til MC-fabrikanterne
« Svar #1 Dato: September 07, 2011, 09:13:48 am »

Altså, hvis mænd hovedsagligt sad bag på, var de sæder nok blevet udformet lidt anderledes for læææænge siden :p (For jeg er ikke sikker på løgposerne heller vil være så begejstrede for de små trekantede sæder  :tie: )

Ikke at jeg har haft problemer med mine "labia" men turen fra bag på den gamle old shool 6½ og over til kilo-svinet var, for mit vedkommende, ikke spor interessant... Det gav ondt i røven og endnu større glæde over at jeg bare kan køre selv NÅ!!!!

Men, stadig pisser det mig af at skulle sidde og få ondt i røven hvis den gule er til mekker eller som i sommer tabte møtrikken der skulle fastholde det forreste tandhjul så kæden kunne blive trukket rundt... så er jeg jo henvist til bagsædet på kilosvinet, og det giver ikke anledning til længere ture, det er helt sikkert !! Og... min røv burde være stor nok, og polstret nok til at kunne klare mosten...  :innocent: - men pludselig føles det som om jeg har "a bony ass"

I det hele taget syntes jeg jo ikke sæderne er nær så komfortable på kilosvinet som på den gamle gule dame vi har... så jeg har da også foreslået at vi får begge sæder lavet om til gel-sæder til vinter... så det er jo ikke altid kun bagsæderne de ikke får gjort måz og inderlår-egnede...
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Sv: Åbent brev fra bagsædepassager til MC-fabrikanterne
« Svar #2 Dato: September 07, 2011, 09:38:35 am »
Altså, hvis mænd hovedsagligt sad bag på, var de sæder nok blevet udformet lidt anderledes for læææænge siden :p (For jeg er ikke sikker på løgposerne heller vil være så begejstrede for de små trekantede sæder  :tie: )

Vi sidder ikke på dem ( :cry: ) - de kan flyttes. Til gengæld kan man få problemer ved hårde opbremsninger, hvor der kan opstå lidt løg-på-tank-klask... Mon ikke de fleste mænd har knebet en lille tåre på den konto.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Åbent brev fra bagsædepassager til MC-fabrikanterne
« Svar #3 Dato: September 07, 2011, 03:21:23 pm »
Altså, hvis mænd hovedsagligt sad bag på, var de sæder nok blevet udformet lidt anderledes for læææænge siden :p (For jeg er ikke sikker på løgposerne heller vil være så begejstrede for de små trekantede sæder  :tie: )

Vi sidder ikke på dem ( :cry: ) - de kan flyttes. Til gengæld kan man få problemer ved hårde opbremsninger, hvor der kan opstå lidt løg-på-tank-klask... Mon ikke de fleste mænd har knebet en lille tåre på den konto.

JEP!! Især hvis pigen bagpå IKKE holder igen på tanken ved nedbremsninger  :cry:
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Sveas glædespige fra Jylland

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 371
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
Sv: Åbent brev fra bagsædepassager til MC-fabrikanterne
« Svar #4 Dato: September 08, 2011, 07:35:49 pm »
Må gi' hende ret i at R1'eren er den værste at sidde bagpå.. Til gengæld kan jeg anbefale Goldwing.. Og tonet hjelmvisir og anden køredragt end det du bruger til dagligt.. Det skulle jo nødig opdages af vennerne at du bliver fragtet rundt bagpå en cirkusvogn  :lmao:
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..