Forfatter Emne: bustet...  (Læst 2055 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ThomasM

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 126
bustet...
« Dato: Oktober 13, 2005, 09:33:54 am »
galdetid... er lige blevet taget på frederikssundvej/bellahøj med 72 kmt (50 max) :(
yay et klip til thomas :cry: og jeg der ellers kører så pænt..  :evil: var fanget mellem en varevogn og en bil og alt for mange blinde vinkler.. accellererer op kort for at komme ud.. tog vel 3 sek så var jeg nede i fart igen.. voila bustet.. til og med af 2 mc betjente.. var lige ved at spørge dem om jeg fik 2000 kr af staten hvis jeg var blevet bumpet af varevognen tilgengæld... pis... men 3 kmt fra at miste kortet så et eller andet sted skal jeg vel være glad.. eller...
SV650S K4 Blå/YC2
Mods: suzuki hugger, lucas fender elim, spyball.
Klip: 1.

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
bustet...
« Svar #1 Dato: Oktober 13, 2005, 09:46:03 am »
Tja... det en klip er jo forællede om tre år, så det betyder vel ikke det store hvis du først bliver stoppet igen om 2 år.
Det jeg mener er bare hvis man tænker på hvortit man har fået fartbøder og ligende i al den tid man har haft kørekortet. så er et klip jo ikke ensbetydende med at er ved at miste kortet, det er først når man får klip nummer to man skal tænke sig lidt om, til det første klip ikke er gældende længer. :wink:
Anders

Blå er er rigtig SV fave

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
bustet...
« Svar #2 Dato: Oktober 13, 2005, 09:46:59 am »
Surt....Stod de med målere eller kørte de. Hvis de kørte kan de ikke have nået at måle dig på så kort tid som du beskriver. Det er jo en strækning som er mindre end 60 meter.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Letmatros

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
bustet...
« Svar #3 Dato: Oktober 13, 2005, 09:51:53 am »
Surt show Thomas  :(  ... op på hesten igen.... og freeemad  :D

Personligt sørger jeg for at holde mig i 3 gear og derunder ved 50km zone, så kan jeg høre på omdr at jeg ligger rimligt sikkert mht hastigheden og slipper at glo på spedo konstant. Ellers går det galt for mig med hastigheden....  :shock:

En ide er selv at føre logbog over dit/dine klip, så man har styr på hvornår klippet udløber mm.  :evil:
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap

ThomasM

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 126
bustet...
« Svar #4 Dato: Oktober 13, 2005, 10:01:16 am »
Citat fra: Capone
Surt....Stod de med målere eller kørte de. Hvis de kørte kan de ikke have nået at måle dig på så kort tid som du beskriver. Det er jo en strækning som er mindre end 60 meter.


De stod med målere.. og ja de var pænt effektive...
SV650S K4 Blå/YC2
Mods: suzuki hugger, lucas fender elim, spyball.
Klip: 1.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
bustet...
« Svar #5 Dato: Oktober 13, 2005, 10:24:31 am »
Æv også, jeg hader at køre i byen efterhånden, det er sku svært at holde den under 50km/t  :(
Jeg har det på den måde at jeg ikke lægger min kørestil om før jeg får det første klip, byen undtaget, men jeg kører kun derind når det er strengt nødvendigt.
Synd for jer der bor derinde, i er jo nød til at køre der hver dag :cry:

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
bustet...
« Svar #6 Dato: Oktober 13, 2005, 12:36:03 pm »
Citat fra: A.P.
Tja... det en klip er jo forællede om tre år, så det betyder vel ikke det store hvis du først bliver stoppet igen om 2 år.
Det jeg mener er bare hvis man tænker på hvortit man har fået fartbøder og ligende i al den tid man har haft kørekortet. så er et klip jo ikke ensbetydende med at er ved at miste kortet, det er først når man får klip nummer to man skal tænke sig lidt om, til det første klip ikke er gældende længer. :wink:


Problemet er vel mest at man ved "normal" mc kørsel godt kan få flere klip.
Afstand, zigzag overhaling, fart. :?

Jeg har da taget mig selv i at kunne få 4 klip på 1 min. DUMT  :evil: .

ThomasM

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 126
bustet...
« Svar #7 Dato: Oktober 13, 2005, 03:09:25 pm »
til dem der ikke ved hvordan 2k kr i statskassen ser ud... :roll:
http://forum.svrider.dk/album_pic.php?pic_id=1729
SV650S K4 Blå/YC2
Mods: suzuki hugger, lucas fender elim, spyball.
Klip: 1.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
bustet...
« Svar #8 Dato: Oktober 13, 2005, 03:36:46 pm »
Citat fra: ThomasM
til dem der ikke ved hvordan 2k kr i statskassen ser ud... :roll:
http://forum.svrider.dk/album_pic.php?pic_id=1729
Nedtur   :evil:
Det er jo et nyt bagdæk, og indtil flere kasser fornuftig øl  :cry:  :cry:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?