Forfatter Emne: Idiot på 2 hjul.  (Læst 5405 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Idiot på 2 hjul.
« Svar #15 Dato: December 17, 2011, 03:43:05 pm »
Det er styrenden der er slået skæv, har fået pillet den af nu, og gashåndtaget virker fint. Så det er vel bare et sæt nye styrender der skal på.

Jeg har et sæt originale styrender som jeg har pillet af min SV650. Dem kan du få for en 100mand + porto - med mindre du bor i Aarhus/Skanderborg området - så kan du bare komme og hente dem.

Jeg mener at de ser ud som nye, men det kan jeg lige kigge efter når jeg kommer på arbejde på mandag (hvor de befinder sig...).

Tak for tilbuddet, jeg har dog bestilt et par nye på eBay :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: Idiot på 2 hjul.
« Svar #16 Dato: December 25, 2011, 10:27:41 pm »
hos IF dækker ansvar KUN hvis du har betalt for vinterkørsel, din kasko dækker brand, tyveri og anden skade der IKKE er foresaget af kørsel. Bemærk at der i reklamen står uden vinterkørsel.  :innocent:
(hvorfor skulle de ellers lave en forsikring hvor man ikke må køre hvis den stadig dækker?) :?
Undskyld mig, men det tror jeg simpelthen ikke på. Det er ret simpelt - for at have en nummerplade på din mc, er det et krav at du har en gyldig ansvarsforsikring. Dækker din ansvarsforsikring ikke, er det af med pladen.
det er sku lidt kringlet skrevet.  :?
fdm skriver
,Forsikringens sammensætning
Policen kan omfatte følgende dækninger:
1) Ansvar
2) Kasko (helårsdækning), herunder redningsforsikring i udlandet og retshjælpsdækning.
3) Kasko (uden vinterdækning), herunder redningsforsikring i udlandet og retshjælpsdækning. Der dækkes kun mod brand, tyveri og hærværk i perioden 01.12 - 29.02.
de skriver ikke at ansvar gælder hele året (eller den ikke gør) har altid fået at vide at man IKKE måtte køre på maskinen og at forsikringen ikke dækker færselsulykker  fra 1/12 til 29/2 (også hos fdmforsikring)  glæder mig til at høre svaret fra fdm. det er ingen skam at lære noget nyt 8) dette forum er fantastisk :D
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Idiot på 2 hjul.
« Svar #17 Dato: December 26, 2011, 01:01:42 am »
Indregistreringspligtige køretøjer skal have gyldig ansvarsforsikring for at få nummerplade. Hvis ansvarsforsikringen ophører får du brev om at aflevere pladerne. Sker dette ikke, får du besøg af politiet som inddrager pladerne.

Din ansvarsforsikring dækker dit objektive ansvar - og gælder hele året 365-24/7.

Spar din (og forsikringsselskabets) tid - og nyd juleferien ;-)

Hilsen ham der ved det.
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: Idiot på 2 hjul.
« Svar #18 Dato: December 26, 2011, 11:02:32 am »
Indregistreringspligtige køretøjer skal have gyldig ansvarsforsikring for at få nummerplade. Hvis ansvarsforsikringen ophører får du brev om at aflevere pladerne. Sker dette ikke, får du besøg af politiet som inddrager pladerne.

Din ansvarsforsikring dækker dit objektive ansvar - og gælder hele året 365-24/7.

Spar din (og forsikringsselskabets) tid - og nyd juleferien ;-)

Hilsen ham der ved det.
det vil jeg gøre , jeg har også min maskine for kær til den nogensinde kommer ud efter 1. nov  :mrgreen: god jul til alle
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr