Forfatter Emne: hey i'm new to this forum  (Læst 2414 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

FakDeable

• Gæst
hey i'm new to this forum
« Dato: August 04, 2011, 04:00:15 am »
hi i'm new to this www.svrider.dk website questioning the way to upload photographs for my personal account avatar..

can any person plzz help me out

several thanks in advance.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: hey i'm new to this forum
« Svar #1 Dato: August 04, 2011, 10:20:46 am »
hi i'm new to this www.svrider.dk website questioning the way to upload photographs for my personal account avatar..

can any person plzz help me out

several thanks in advance.

Hi FD,

This is primarily a Danish (speaking/writing) forum, thus one might wonder what an english-speaking user would want an account for? I mean - all the posts are in danish and as you posted at 4.00AM CET i am assuming you do not live in Denmark or Europe. Would you by any chance be from El Salvador?  :wink:

As we have had a lot of problems with spammers lately i am curious to know where you are from and what your intentions are with the forum.

We do have a few foreign users though...

/J

Admins: Lad os lige se hvad han svarer  :D
« Senest Redigeret: August 04, 2011, 01:38:03 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #2 Dato: August 04, 2011, 11:13:12 am »
Hvorfor har man ikke aktiveret "forhåndsgodkendelse" af nye brugere her på forum? - sådan er det mange andre steder.
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #3 Dato: August 04, 2011, 11:37:26 am »
Har du prøvet at oprette og poste indlæg med en ny bruger for nylig? Vi har en meget (efter min mening FOR meget) utydelig CAPTCHA, så meget at jeg skal bruge 2-4 forsøg for at komme igennem.

Det mener vi er godt nok. Den lille rest tager de frivillige manuelt. At forhåndsgodkende brugere ville være meget mere arbejde, og det er grunden til vi ikke gør det.

Beklager. Lev med det.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #4 Dato: August 04, 2011, 01:30:36 pm »
Smølf, det var skam ingen kritik - jeg ved bare at de har begge dele på mit triahtlon-nørde-forum :)

Jeg lever med det :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

varmer

• Søndagskører
  • **
« Svar #5 Dato: August 04, 2011, 01:54:47 pm »
En hurtig søgning på Google, på den tekst FakDeable har skrevet, giver en ret klar indikation om, at det er spam.

Admins, er det ikke bare, at få slettet brugeren og indlægget?

//Varmer

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #6 Dato: August 04, 2011, 02:18:46 pm »
Det, brugeren har skrevet, er ikke spam. Der er ikke tale om det samme indlæg postet flere gange. Der er ikke tale om reklame. Brugeren har ikke overtrådt nogle retningslinjer.

Man skal være sig sit ansvar bevidst. Det at slettte et indlæg eller en bruger er, for mig, et seriøst stort indgreb, og noget man gør efter grundige overvejelser. Jeg er ikke 100% sikker på at det er en bot. Det lugter langt væk af det, ja, men det er ikke 100% sikkert.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #7 Dato: August 04, 2011, 03:27:27 pm »
En hurtig søgning på Google, på den tekst FakDeable har skrevet, giver en ret klar indikation om, at det er spam.

Admins, er det ikke bare, at få slettet brugeren og indlægget?

//Varmer

True - alt tyder på at det er en bot og jeg kan se på de indlæg af præcis samme ordlyd at brugeren ikke svarer tilbage.

Så jeg hopper med på slet brugeren vognen men havde håbet på at fremprovokere en reaktion med mit bevidst naive svar på første post ;-)

Det der gjorde mig nysgerrig til at starte med var at det er meget atypisk for en bot at stille et spørgsmål og jeg kan ikke helt forstå hvorfor "den" har gjort det?!

Det, brugeren har skrevet, er ikke spam. Der er ikke tale om det samme indlæg postet flere gange. Der er ikke tale om reklame. Brugeren har ikke overtrådt nogle retningslinjer.

Man skal være sig sit ansvar bevidst. Det at slettte et indlæg eller en bruger er, for mig, et seriøst stort indgreb, og noget man gør efter grundige overvejelser. Jeg er ikke 100% sikker på at det er en bot. Det lugter langt væk af det, ja, men det er ikke 100% sikkert.

Jeg tror ikke at vi får mere sjov ud af den bruger...  :(

http://www.google.com/search?q=%22can+any+person+plzz+help+me+out%22&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Slet?
« Senest Redigeret: August 04, 2011, 03:29:18 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #8 Dato: August 04, 2011, 03:49:42 pm »
Smølf, det var skam ingen kritik - jeg ved bare at de har begge dele på mit triahtlon-nørde-forum :)

Er der mon så få brugere i det forum som jeg forestiller mig?  :lmao: :respekt: :innocent:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.