Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Og så ser det også bare 1000 gange federe ud når man ikke kan se manden der styrer kværnens øjne.
Kan hilse og sige at jeg synes at det er en kende for mørkt at køre helt sikkert med om aftenen. Jeg tog gl. Køge landevej hjem en aften, og hvis jeg lukkede visiret kunne jeg nærmest kun se forlygterne på bilerne. Så hvis en lyssvag cyklist var trillet ud foran mig havde jeg nok ikke det det. Og der var altså for mange insekter til at køre med åbent visir, så det var en spændende tur hjem....
Citat fra: Henrik306 efter Juli 30, 2011, 01:47:11 amKan hilse og sige at jeg synes at det er en kende for mørkt at køre helt sikkert med om aftenen. Jeg tog gl. Køge landevej hjem en aften, og hvis jeg lukkede visiret kunne jeg nærmest kun se forlygterne på bilerne. Så hvis en lyssvag cyklist var trillet ud foran mig havde jeg nok ikke det det. Og der var altså for mange insekter til at køre med åbent visir, så det var en spændende tur hjem.... Netop derfor jeg er SUPER glad for min styrthjelm med indbygget solbrille. Sjovt nok er der oftest flere dyr i luften på aftensturene ift om dagen.Men har set et eller andet sted på nettet man kan få en art bæltetaske til visire til hvis man skal på langtur.