Forfatter Emne: Køb af snowboard. off-season  (Læst 1721 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mallen

• Søndagskører
  • **
  • 1000 % SVIN !
Køb af snowboard. off-season
« Dato: August 11, 2011, 02:15:19 pm »
Hej Folkens og især jer som har en passion for ski og snowboard.. :)

Jeg har de seneste år lejet udstyr når jeg har været på skiferie, men tænker det må være på tide at få anskaffet mit eget board.

Har I nogle erfaringer med at købe her, " off-season" og nogle konkrete steder?

Jeg tænker - det må være muligt at få nogle gode rabatter når jeg skal anskaffe board, bindinger og støvler....
Eller tænker jeg helt skævt :o)

Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
Sv: Køb af snowboard. off-season
« Svar #1 Dato: August 11, 2011, 03:14:03 pm »
Jeg er selv stor tilhænger af at købe ens eget board og har selv, da jeg boede i Schweiz, erhvervet mig en hel del af slagsen gennem tiden.

SEUF på frederiksberg har i øjeblikket 50% på flere af deres boards pga. vandskaderne i kælderen. Min kæreste købte ski der i sidste uge og man kan vitterligt ikke se nogen skade på dem (de burde trods alt også kunne klare lidt vand  :club: ).

Jeg prøvede lige at google snowboard udslag hvorpå der kom adskillige hits. Så prøv at se på det og tag evt. ud og se på flere af dem inden du beslutter dig
Kig evt. efter sidste års modeller. Bare husk på, at selv om et board er sat langt ned, så er det ikke sikkert det matcher din ønskede kørestil, niveau osv. Uden at vide hvor du ligger i niveau og erfaring, så vil jeg altid anbefale at gå efter et board du kan udvikle dig på.

Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #2 Dato: August 11, 2011, 03:38:59 pm »
Plejer at købe udstyr her: www.sport-conrad.de
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #3 Dato: August 11, 2011, 11:26:39 pm »
Sidst købte jeg et snowboard på ebay - det dur sgu.   :mrgreen:

Der er MASSER af gode tilbud at få - man skal bare opsnuse dem.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #4 Dato: August 12, 2011, 10:59:04 am »
Du kan også være heldig i Malmø eller Helsingborg. Jeg købte mit første board i Helsingborg hos Intersport og fik ligeledes noget der ligner 30-50% rabat på både board, bindinger og støvler.

De bedste priser synes jeg at have fundet i slutningen af sæsonen når butikkerne rydder lagerne og skal have solgt ud af sæsonens farver/designs for at gøre plads til forberedelserne til næste sæson. Lige akkurat NU (inden sæsonen) er de ved at fylde lagerne og har ikke så meget liggende fra sidste år. Så slut marts/start april er mit bedste bud...

Med andre ord ville jeg lige overveje om det kunne betale sig at leje en sæson mere og så evt. shoppe i Sverige (eller Seuf) i marts/april?!?

Hvis du er i USA eller Canada kan du for alvor spare pga. både valutaforskel og generelle prisniveau. Jeg har helt klart gjort mit bedste røverkøb i Calgary i slutningen af sæsonen og fik halv pris på årets topmodel board/binding fra Tech9ine, et sæt sindssygt lækre Burton Ozone støvler, Carrera goggles og Bollé solbriller... De lyserøde slippers og tasken fulgte med gratis... *rrrrr*
« Senest Redigeret: August 12, 2011, 11:10:30 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Mallen

• Søndagskører
  • **
  • 1000 % SVIN !
« Svar #5 Dato: August 12, 2011, 03:09:03 pm »
Tak for de mange ideer og erfaringer !

Jeg kaster følehornene ud, og ser havd der bedst kan betale sig. Dog har jeg det bedst med at se og prøve bindinger/støvler før disse skal bestilles over nettet.

- Og der må være noget om snakken.. 'Drenge- med lidt fart i blodet = MC = Snowboard ..... YEEAAAHHAAA  [afro|
Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #6 Dato: August 12, 2011, 04:00:59 pm »
jeg kører ikke på hashklæk, jeg kører på ski ;) hehe
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256