Forfatter Emne: Hjælp for $ til skift af toppakning og tandrem på Polo C86 på Sjælland  (Læst 7687 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Det er den allerede... Modellen hedder "Yes" og det står på bagsmækken for at aflede opmærksomheden fra det rungende "Nooooo" der lyder inde i mit hovede når jeg sætter mig ind i den  :lol:

Det  der rungende Nooo i hovedet overdøves ret effektivt af vindstøj, motorstøj o.lign  :lmao:

Jeg har en magen til i årgang '92 i sædfarvet og det er en kongebil  :thumbsup:

Sweet :-D

Jeg har Haynes værkstedshåndbogen til den som PDF hvis du er interesseret...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
ahem...  skurken flytter lystigt andres tråde om teknik....   hvorfor er denne ikke røjet med :blink:  :whatever:
nu med yamaha fz1 2008

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
ahem...  skurken flytter lystigt andres tråde om teknik....   hvorfor er denne ikke røjet med :blink:  :whatever:

Fordi det er en bil kloge-åge ;-)

Tekniktråden er til SV-teknik!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N

syntes der bør være en vis stil over hvad man bringer op herinde......   du ved biler af en hvis standard :lol:
nu med yamaha fz1 2008

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin

syntes der bør være en vis stil over hvad man bringer op herinde......   du ved biler af en hvis standard :lol:

Hvis ikke jeg ender med at købe et hus eller en nyere ejerlejlighed, så skal jeg nok købe en bil af en ordentlig standard næste gang. Ind til videre vil jeg køre mine 8-15 km om dagen i El PoLoco og gemme alle pengene jeg sparer i madrassen!  8)

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
Jeg køre også en gammel spand så der er råd til alt det sjove (opsparing inkl.)  :whatever:  :afro:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Mormad

• Roadracer
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Jeg køre også en gammel spand så der er råd til alt det sjove (opsparing inkl.)  :whatever:  :afro:

Er det ikke også derfor vi kører sv'er?  :rolleyes:
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683