Forfatter Emne: Hjemmelavet kædeskærm  (Læst 2108 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kedde4tal

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Hjemmelavet kædeskærm
« Dato: Maj 17, 2011, 07:54:16 pm »
Hej drenge!
Siden jeg så Blinklys's kædeskærm på sin SV650 som netop er blevet solgt, har jeg haft lyst til at finde noget lignende til min egen. Men hvorfor købe når man kan lave selv?  :P

På mit job har vi både en laserskærer og en kantpresse - den midaldrende dame der passer laseren kan altid overtales til at skære noget til hjemmet ud af nogen skrotplader, så de sidste par aftener har jeg brugt på at tegne en lidt mere sexet kædeskærm. Jeg forestiller mig at den skal skæres i 1 mm rustfri stål, bukkes, lakeres sort, og så med en hvid eller forchromet plade punktsvejst under logo-udskæringen.

Jeg har ikke fået den lavet IRL endnu - skal lige have tegningerne klar. Men jeg glæder mig helt vildt til at se den i virkeligheden. Måske kommer den ikke til at se så prof ud som det man kan finde på nettet... men fuck det - jeg har ikke betalt en krone for den, og så er den hjemmelavet  :D

Jeg deler selvfølgelig tegninger og skærefiler når de er klar, hvis nogen skulle få lyst til at kaste sig ud i samme projekt. Der kommer billeder når den er monteret her i tråden.
Grøn biker på blå SV650N, siden maj 2011.

Bubbi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Sv: Hjemmelavet kædeskærm
« Svar #1 Dato: Maj 18, 2011, 02:05:29 pm »
Ser cool ud, den ku du nok godt tjene lidt på at masseproducere  :wink:
:cool: Keep ur head cool, see the big picture  :cool: