Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er der nogle der kan oplyse hvad de "blænd dutter" hedder og om de evt kan findes på nettet ?? Overvejer også at fjerne mit håndtag...
Citat fra: Morten1970 efter Maj 02, 2011, 10:53:23 amEr der nogle der kan oplyse hvad de "blænd dutter" hedder og om de evt kan findes på nettet ?? Overvejer også at fjerne mit håndtag...Ved ikke hvad du lige skal kalde dem, de kan ikke købes alene / løst, de medfølger den originale sædeskal, enkelte andre typer sædeskal er støbt med 2 tapper der går i hullerne, det betyder dog at handtaget SKAL fjernes.
Citat fra: sircajun efter Maj 02, 2011, 05:03:45 pmCitat fra: Morten1970 efter Maj 02, 2011, 10:53:23 amEr der nogle der kan oplyse hvad de "blænd dutter" hedder og om de evt kan findes på nettet ?? Overvejer også at fjerne mit håndtag...Ved ikke hvad du lige skal kalde dem, de kan ikke købes alene / løst, de medfølger den originale sædeskal, enkelte andre typer sædeskal er støbt med 2 tapper der går i hullerne, det betyder dog at handtaget SKAL fjernes.Den var sq værre... jeg har nemlig sædeskallen men ingen dutter He... Samme issue jeg havde Nu har jeg bare et lille maler projekt istedet...