Forfatter Emne: kæreste sorger!  (Læst 4607 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: kæreste sorger!
« Svar #15 Dato: Maj 07, 2011, 09:37:04 am »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #16 Dato: Maj 07, 2011, 09:48:36 am »
Du skal nok klare dig igennem det - når jeg tænker tilbage er der ikke en eneste af mine eks-kærester som jeg savner idag, til trods for at det har gjort pisse ondt når det har været slut. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

dennis82

• Plastikrocker
« Svar #17 Dato: Maj 10, 2011, 06:08:58 am »
Hej alle.
Tak for de gode råd. Man ved jo godt selv det meste af det i siger. Det bare ikke altid lige nemt når følelserne er i klemme.  Har brugt nogen af jeres råd og kørt nogen ture. Men har slet ikke været i humør til druk. " til per " læste først det du skrev her til morgen. Men kan høre det er meget samme forløb jeg har været igennem. Problemet med vores forhold var klart forståelse. Det at sætte sig ind i hinandens situationer. Vi er to meget forskellige mennesker. Og det er nok en af grundene til at kærligheden er så voldsom. (Modsætninger tiltrækkes). Efter flere snakke og flere knæk gik det op for mig at jeg ikke var klar til at droppe denne kærlighed. Har haft flere kærester og har aldrig haft det sådan som jeg har det med hende her. Blev enig med mig selv om at jeg skulle handle NU!. Så jeg tog en lang snak med hende i søndags og skrev list ting til hende. Satte en tidsfrist da jeg jo var ved at blive sindsyg. Det endte med at vi i går blev enige om at lade følelserne guide os og så ta det stille fremad.
Så forholdet er så småt gang igen. Og så må vi jo arbejde på vores ting..

Igen tak for alle de gode råd. Og læser vi et nyt kapitel.  :thumbsup:

Dennis.
Dennis

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
kæreste sorger!
« Svar #18 Dato: Maj 10, 2011, 06:55:20 am »
Sådan der Dennis... Håber det bedste for jer og så er det på med arbejdshandskerne... Stærkt at du valgte at gå efter hende... Respekt...
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Mormad

• Roadracer
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
« Svar #19 Dato: Maj 10, 2011, 10:02:35 am »
Godt gået, jeg håber, at I får det til at lykkes. :respekt:
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #20 Dato: Maj 10, 2011, 11:07:36 am »
Hey Dennis,

Du skal sq også lige havde det skulderklap at du taler så åbent om det! En af måderne at komme videre på er at erkende den nye virkelighed. Det gør man nu en gang bedst ved ikke at fortrænge eller lade som om at man ikke er ked af det.

Så godt gået der  :D Du skal nok komme på benene igen snart!

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Cobra

• Plastikrocker
« Svar #21 Dato: Maj 10, 2011, 12:49:48 pm »
 :respekt:
Sejt at du er så åben om det, hatten af for det! Held og lykke med det.

Bubbi

• Søndagskører
  • **
« Svar #22 Dato: Maj 10, 2011, 02:17:35 pm »
Sådan skal det være!!  :thumbsup: Det lyder som om der er masser af kærlighed der, og det er sq værd at kæmpe for! Alt det andet kan man finde ud af hen ad vejen... Og det kræver i øvrigt massive næsehornsnosser at tage action og ikke bare give op, så tillykke med at du har sådan et sæt  :cool:
:cool: Keep ur head cool, see the big picture  :cool:

elendil

• Søndagskører
  • **
« Svar #23 Dato: Maj 10, 2011, 03:06:38 pm »
Det må være besværligt med sådan et sæt, når man er motorcyklist. Jeg er ikke misundelig.

Bubbi

• Søndagskører
  • **
« Svar #24 Dato: Maj 10, 2011, 03:10:50 pm »
 :lmao:
:cool: Keep ur head cool, see the big picture  :cool:

Cobra

• Plastikrocker
« Svar #25 Dato: Maj 10, 2011, 06:24:47 pm »
Det må være besværligt med sådan et sæt, når man er motorcyklist. Jeg er ikke misundelig.
:lmao: