Forfatter Emne: Paypal  (Læst 4632 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Paypal
« Svar #15 Dato: November 15, 2005, 03:02:27 pm »
Ah! På den måde. Det koster modtageren et ganske anseeligt beløb at modtage penge via Paypal, hvis afsenderen benytter et kreditkort i stedet for bankoverførsel. Paypal scorer simpelthen en procentdel af det beløb køber indbetaler. Det er ikke noget man ser som køber, men som sælger er det røvirriterende.

Hvis han er i USA, så foreslå evt. bidpay.com, eller i UK nochex.com
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Paypal
« Svar #16 Dato: November 15, 2005, 03:13:11 pm »
Han er tysker. De kan åbenbart i Tyskland overføre penge til Paypal og så betale derfra, uden gebyrer.
Jeg har lige mailet ham, så må vi se hvad der sker.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Paypal
« Svar #17 Dato: November 15, 2005, 03:17:37 pm »
hvis det er en tysker, hvorfor så ikke en almindeling bank  overførsel. når det er indenfor EU er det nemt og hurtigt.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Paypal
« Svar #18 Dato: November 15, 2005, 03:23:32 pm »
Citat fra: runes-mc.dk
hvis det er en tysker, hvorfor så ikke en almindeling bank  overførsel. når det er indenfor EU er det nemt og hurtigt.


Ja, ærlig talt - det koster dig 15,- dkr. og ham ca det samme (2€ tror jeg nok) I hvert fald hvis i deler inkostningerne.  hvis du skal betale alle omkostninger er det ca. 100,- pisk.

Så sig til ham at du overfører beløbet plus 2 €, og hvis ikke han vil acceptere det, så tag lige at fortæl den skide nazispire at de tabte krigen, og fandeme bare har at rette ind til højre.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Paypal
« Svar #19 Dato: November 15, 2005, 04:32:50 pm »
Jeg har foreslået ham en bankoverførsel, men det vil han ikke. Jeg ved ikke lige hvad der er med ham.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Paypal
« Svar #20 Dato: November 15, 2005, 05:11:53 pm »
Helt ærligt - det lyder altså ret gustent. Drop handlen, forklar problemet til eBay hvis der kommer negativ kritik fra sælger.

EDIT: Det kan evt. også være medvirkende til at han ikke vil tage kreditkort - så kan du bare bede om beløbet tilbage fra kortudstederen når du ikke modtager din vare. Jeg tror han er en storfusker.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Paypal
« Svar #21 Dato: November 15, 2005, 06:01:51 pm »
Citat fra: n00bsmurf
Helt ærligt - det lyder altså ret gustent. Drop handlen, forklar problemet til eBay hvis der kommer negativ kritik fra sælger.

EDIT: Det kan evt. også være medvirkende til at han ikke vil tage kreditkort - så kan du bare bede om beløbet tilbage fra kortudstederen når du ikke modtager din vare. Jeg tror han er en storfusker.


Jeg ved det ikke. Han har solgt rimelig mange ting og har fået positive tilmeldinger fra stortset alle købere, men det bliver vist også bare til en anullering af handlen. Har nemlig fået en mail fra Mr. Dyno i dag om at de har sat priser ned til 2795,- på en power commander inkl.moms. og hvis firmaet køben den, bliver et jo uden moms, så er det jo et attraktivt tilbud.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Paypal
« Svar #22 Dato: November 15, 2005, 08:34:37 pm »
Citat fra: Bill
Er der nogle af jer, som har skullet lave en overførsel via Paypal? Og i så fald hvordan gjorde I?


Log ind på PayPal
Indtast brugernavn og kodeord til eBay
PayPal kan se hvilke auktioner du har fundet og så kan du bare klikke "pay" eller hvad der nu står. Så går der lidt tid inden sælger har klikket på et "modtag penge"-link.
Vupti :-)
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Paypal
« Svar #23 Dato: November 16, 2005, 12:28:46 pm »
Citat fra: NielSV650
Citat fra: Bill
Er der nogle af jer, som har skullet lave en overførsel via Paypal? Og i så fald hvordan gjorde I?


Log ind på PayPal
Indtast brugernavn og kodeord til eBay
PayPal kan se hvilke auktioner du har fundet og så kan du bare klikke "pay" eller hvad der nu står. Så går der lidt tid inden sælger har klikket på et "modtag penge"-link.
Vupti :-)


Det ved jeg godt. Men det jeg skulle ha gjort var en desideret overførsel, ligesom hvis man overfører penge fra sin bank herhjemme til en anden bank.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Paypal
« Svar #24 Dato: November 16, 2005, 02:13:15 pm »
Citat fra: nyg
...så tag lige at fortæl den skide nazispire at de tabte krigen, og fandeme bare har at rette ind til højre.


Don't mention the war!  :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.