Forfatter Emne: Ka det virkelig passe ?  (Læst 2150 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper Kjærgård

• Gæst
Ka det virkelig passe ?
« Dato: April 24, 2011, 09:59:43 am »
Hejsa alle i SVin.... ka det virkelig passe at der ikke er noget separat blinkrelæ på min grisling,som er en 09 model...ville nemlig ha haft skiftet det org.blinkrelæ ud med et led blinkrelæ... efter at ha snakket med et mc værksted,fortalte de mig at det ikke kunne skiftes  :brok:  efter deres udmelding var det indbygget i ECU`en...  :shock: og han forstod slet ikke at det kunne blinke normalt det første minut,hvorefter det begynder at blinke hurtigere,det skulle virke sagde han,når de blinker normalt det første minut... Det er oxford nano eyeshot,der er monteret modstande på hvert blinklys fra fabrikken... nogle der har erfaring med disse nano eyeshot,som ved hvad der skal til for at de kommer til at blinke normalt hele tiden.

Mvh Jesper K.

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Ka det virkelig passe ?
« Svar #1 Dato: April 24, 2011, 11:19:35 am »
Det var dog det værste sludder jeg nogensinde har hørt.

Hent en manual over den, så kan man se at det sidder under sædet. Det klikker ikke, så en amatør vil umiddelbart måske tro at det er placeret et hemmeligt sted, men det sidder for enden af en ledning og er supernemt at skifte.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Jesper Kjærgård

• Gæst
« Svar #2 Dato: April 24, 2011, 11:51:47 am »
Sjamon... jeg kunne heller ikke tro det,for hvad nu hvis det brænder af..så skulle jeg jo købe en helt ny ECU... og den er nok ikke helt billig..
Tak for det hurtige svar Sjamon... nu jeg gå på jagt efter det blinkrelæ under sædet  8)

Jesper Kjærgård

• Gæst
« Svar #3 Dato: April 24, 2011, 10:20:53 pm »
øv øv...ka sku ikke finde det blinkrelæ på min grisling...har haft begge sæder af og det ikke at finde  :brok: hvor ka sådan relæ ellers sidde ?
ka heller ikke finde en manual på min 09 model,har googlet,men nej.

SVenskeren SOLO

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: April 24, 2011, 10:29:18 pm »
Man kan købe et (http://www.lights4all.com/product_info.php?language=en&products_id=1622)  så det må jo kunne findes...  :shock:
Så her ser det ud på en 1000,kan du finde fuse boks ?
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Jesper Kjærgård

• Gæst
« Svar #5 Dato: April 24, 2011, 10:36:50 pm »
Svenskeren solo... jeps den har jeg os fundet på min model  :lol: så det måske den der skal skiftes ?

Jesper Kjærgård

• Gæst
« Svar #6 Dato: April 24, 2011, 10:42:30 pm »
Jeps det er sku da sådan en jeg skal ha bestilt  :orkester: er det nogle du har handlet med før ? ligger det ikke i UK ?

SVenskeren SOLO

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: April 25, 2011, 07:39:04 pm »
Hvor fandt du det på grislingen ?
Er ikke helt sikker da jeg købte på eBay men jeg synes jeg kan genkende navnet..., iflg. hjemmeisde så er de i Tyskland så du er fri for told...
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Jesper Kjærgård

• Gæst
« Svar #8 Dato: April 25, 2011, 08:52:07 pm »
Svenskeren solo... den var under bagsædet på min grisling,min sidder os lige ved siden af fuse boxen,lige som på din.