Hej
Jeg er lidt ny i motorcyklens teknikverden, men er utrolig nysgerrig, og vil gerne lære og alt det der, men det afleder jo en masse spørgsmål...
Nu har jeg opdaget på en køretur i Kbh i dag, at temperaturen på motoren/vandet, eller hvad der nu bliver vist i displayet ofte går over 100 grader i køkørsel osv... Er det godt eller skidt eller hvordan??
Jeg tænker, der er jo ikke en blæser der går i gang som på en bil.....
Jeg har lidt flere bonusspørgsmål, som jeg ville blive glad for at få lidt mere info om:
1. Der er en markant hylelyd. Ikke en slem hylelyd, men trods alt noget med lidt hyl i, fra motoren. Den er konstant, og hele tiden til stede. Er det i orden??
2. Jeg blev lige gjort opmærksom på at man kan se på alu-dele hvis de har kørt vinter (Eller bare i salt), at det ligesom bliver spættet, eller misfarvet. Det er der desværre en del på min der er. Er der nogen der har nogen gode ideer til at fjerne dette, så den kan fremstå superflot over det hele?? Det er fx på gearskifteren...